Nå er eventyret over for denne gang.

Categories Ikke kategorisert

Har fire dager virkelig gått så fort? Samtidig som det er utrolig godt å endelig kunne slappe av igjen, så er det ganske trist at det er over. Hva skal man finne på nå da? Jeg føler nesten at det har vært russetid på nytt, for man følte seg så tom når russetiden tok slutt. Det er så hyggelig med samholdet, god musikk og gode venner. 

I morgen starter virkeligheten igjen, dvs trening og hverdagen. Jeg er fortsatt hjemme i Tønsberg, så det er vel ikke helt hverdagen enda. Jeg er veldig usikker på når jeg skal tilbake til Trondheim igjen da jeg ikke har klart å bestemme meg. Jeg skal uansett nyte de dagen jeg har igjen, og NÅ skal bloggen komme back on track. JEG LOVER HEHE

 

7 kommentarer

7 thoughts on “Nå er eventyret over for denne gang.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *