Uken som gikk

Categories Ikke kategorisert

Ukens sang: Too good – Drake og Rihanna

Ukens craving: Knekkebrød med havsalt! For øyeblikket er middagen byttet ut med knekkebrød. 

Ukens opptur: Være hjemme i Tønsberg. Jeg har virkelig hatt en skikkelig fin juli sammen med verdens beste mennesker. 

Ukens utfordring: Trene. Trening har vært en rutine for meg de siste to årene, så for meg er det like vanlig å trene som å pusse tennene. Likevel har jeg hatt skikkelig problemer med å komme meg på trening, da det er så utrolig mye annet som har fristet. Som å ligge på sofaen 😉

Ukens nedtur: Bankkontoen min. Jeg har brukt alt for mye penger på alkohol og mat den siste måneden. Jeg som skulle være kjempe flink å spare hele sommeren, sånn ble det absolutt ikke. 

Ukens flause: Det må vel være når jeg gikk i baren for å spørre om vann, for å så klare å tryne skikkelig og falle rett på en random gutt. HELDIGVIS tok han det veldig fint, til tross for at drikka hans falt utover hele han. Sooooorry


 

7 kommentarer

7 thoughts on “Uken som gikk

  1. Høres ut som en fin uke 🙂 Kjedelig med bankkontoen da, men det kjenner vi nok alle på i sommeren. Er ikke så lett å spare i ferien, hehe. Ønsker deg en god uke 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *