Typisk Oslo

Categories Ikke kategorisert

I går var vi ute på Lawo Terrasse, og jeg må ærlig innrømme at jeg var ikke særlig imponert. Jeg vet ikke om det var min negative holdning eller om det bare var plassen, det sugde uansett. Ikke nok med at uteplassen var dårlig, det begynte selvfølgelig å pøsregne når vi skulle hjem. Taxi var det umulig å få tak i også, så vi endte med å ta sykkeltaxi haha. Samvittigheten kom selvfølgelig, for det føltes nesten ut som at vi drev med undertrykkelse av mennesker. Han hadde heldigvis EL-sykkel, så da ble samvittigheten litt lettere. 

I dag har det vært kjempe fint vær i Oslo, noe som vil si lunsj i parken. Jeg føler det er typisk Oslo å henge i parken, det virker som alle gjør det. Jeg kan jo forstå hvorfor, for det er utrolig hyggelig. Jeg kjenner bare mer og mer på lengselen til å flytte hit, for jeg elsker Oslo livet. Nåå skal vi spise litt taco før jeg skal komme meg hjem til Tønsberg. Vi snakkes ♥

6 kommentarer

6 thoughts on “Typisk Oslo

  1. Kjedelig at det ikke var et bra utested da, og at det begynte å pøsregne. Det er så typisk det, hvertfall hver gang jeg skal ut x)
    Så herlig! kjekt å sitte i byen og ha piknik når det er fint vær. Det gjør man i Bergen og ^^

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *