Mandag eller lørdag ?

Categories Outfit


Genser – Bikbok / Bukse – Vero Moda / Veske – Gina Tricot/ Sko – Adidas

Akkurat nå befinner jeg meg hos Stine sammen med Petter. Vi skulle vel egentlig ha jentekveld i går helt til en full Petter kom å ødela det hele, hehe neida joda. Planen idag er å dra til byen for å shoppe litt klær til i kveld, så skal jeg til Martine for å lage litt mat og fikse oss før vi skal en liten tur ut. For dere som ikke sett det enda, ble det avslørt at Martine sjekker inn neste uke. Dere kan se innsjekken hennes her ♥ 

Nå skal jeg spise frokost, klokken er jo bare 13.30. Det er nesten flaut å innrømme hvor krise døgnrytmen min er etter at jeg kom hjem fra Mexico. Det er ikke bare døgnrytmen jeg har mistet, men hverdagen også. De siste ukene har jeg hatt lørdag hver dag. Det har vært utrolig godt å slappe av litt, men nå kjenner jeg virkelig at jeg er klar for å komme meg tilbake til normale rutiner igjen. 

5 kommentarer

5 thoughts on “Mandag eller lørdag ?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *