Dette er skummelt

Categories Ikke kategorisert

Nå er jeg straks klar for å dra i bakken, og jeg skal være så ærlig å innrømme at jeg er livredd. Jeg er ikke noe flink på ski, så det er alltid like skummelt hver gang jeg er i bakken. Sist vi var her brukte vi flere timer på å komme oss ned en bakke som kanskje tar en halvtime, og det var ingen andre enn min skyld. Jentene var så snille at de tok meg med i den bratteste bakken, så det var absolutt ikke lett å komme seg ned haha. Jeg gråt litt, hadde litt panikk, falt rundt 100 ganger og hadde egentlig bare lyst til å gi opp. I dag skal vi prøve oss i familiebakken, og det tror jeg passer bedre til meg, haha. Vi snakkes senere ♥

1 kommentar

1 thought on “Dette er skummelt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *