Skal, skal ikke?

Categories Ikke kategorisert

I dag har jeg vært skikkelig fram og tilbake på om jeg skal dra på konsert eller ikke. Jeg har ikke vært helt i form i dag, så det fristet ikke så veldig mye å dra på en konsert med masse mennesker og alkohol. Jeg er som dere vet meget ubesluttsom så jeg har nå bestemt meg for å dra likevel. Jeg kommer helt sikkert til å angre om jeg ikke drar, og derfor har jeg bestemt meg for å gjøre det. Konserten har fått god omtale, og Karpe Diem lager alltid god stemning! Så jeg tror det kommer til å bli en utrolig bra kveld. Jeg skal prøve å legge ut litt snaps i kveld sånn at dere også kan være med på konserten ♥

4 kommentarer

4 thoughts on “Skal, skal ikke?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *