DET BESTE MED Å HA EN ROOMIE

Categories Ikke kategorisert



Strike a pose? haha

Noe av det beste med å bo sammen med Andrea er klesskapet hennes, hehe neida joda. Jeg er helt sikkert ikke alene med å være lei av alle klærne mine ? Da er det fint å ha en roomie man kan låne masse klær av. Dere har helt sikkert sett denne genseren på min og Andrea sin blogg? Andrea bruker den ofte, og når hun ikke bruker den stjeler jeg den, haha. Jeg synes den er såå fin, og den passer virkelig til været som er i Oslo nå. Over til noe helt annet enn for dere som vil vite en veldig uinteressant fun fact om meg. Jeg ser ALLTID ned eller bort på bilder når jeg har en dårlig dag. Det forklarer hvorfor jeg ser alle andre steder enn inn i kameraet på disse bildene 🙂

Nå skal snart Andrea, Morten og jeg på trening. Så skal jeg og Andrea på Yummy Heaven for å hamstre litt godteri til filmkvelden vår. Det er utrolig skummelt å ha en godteributikk rett rundt hjørnet, for det er så alt for lett å stoppe innom for å handle litt godteri. Mye vits å dra på trening, hehe. Det er vel mest for samvittighetens skyld. 

9 kommentarer

9 thoughts on “DET BESTE MED Å HA EN ROOMIE

  1. Hvorfor ser dere alltid ned når dere skal posere? Ser så dumt ut. Se opp og smiiiil 😀 Frem med perleraden.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *