REISE TIL NEW YORK?

Categories Reise


Jeg har fått et tilbud i New York som jeg ikke kan fortelle dere om helt enda. Julie og jeg vurderer å reise ned i slutten av mai for å høre litt mer om dette, og kanskje skrive en kontrakt. Jeg har ikke klart å bestemme meg for om jeg skal gjøre det eller ikke, for da er jeg bortreist en uke det skjer utrolig mye her i Norge. Jeg føler likevel det er en mulighet jeg ikke kan takke nei til, så hva skal jeg gjøre? Ja, nei? please help me. 

Jeg har allerede vært i New York en gang før, og det er virkelig et sted jeg vil reise igjen. Sist var jeg der på kjærestetur, så denne gangen har jeg veldig lyst til å teste utelivet. Utelivet i LA er noe av det beste jeg har opplevd, så jeg har virkelig høye forventninger til New York også. En ting som også er utrolig bra med New York er cupcake ATM ♥ De har virkelig verdenes beste cupcakes, og for å ikke glemme Magnolia bakery. Det eneste som er kjipt med USA er kulturen de har når det kommer til tips, for det er så utrolig dyrt å dra på restaurant. Du er frekk om du tipser under 15% og spør du meg så er 15% mye å gi i tips. Eller er det bare jeg som synes det? 


28 kommentarer

28 thoughts on “REISE TIL NEW YORK?

  1. Føler noe har skjedd mellom deg og Morten 🙃 Skulle virkelig ønske at dere holdt på ellerno🌝 Ser ut som du har hoppa til kevin??🤓😅😅😅

  2. Kan du ikke fortelle hva som skjer mellom deg å Morten? Dere kysser på Roma tur også legger du ut video på snapchat der du kysser Kevin?? Haha, hva skjer?

  3. Aner ikke hva du har fått tilbud om, men uansett man må jo bare si JA når man får tilbud fra NY <3 Good luck 😉

  4. Du må gjøre det du føler for, men innebærer det å flytte til NY da? Vil du flytte fra Morten om dere har det så bra sammen nå?

  5. Når får vi svar på spørsmålsrunden med deg og Morten? <3 Ser at det var utrolig mange spørsmål.....

  6. Sofie, du virker så herliiig! Veldig gøy at du skriver blogg og gleder meg masse til å følge mer med her inne. Måtte du lykkes med alt du foretar deg i livet og det du finner ut av.
    <3

  7. Vil bare først si at jeg digger deg sykt! Du virkelig som en fantastisk dame og liker alt med deg. Håper du vinner PH <3
    Du burde virkelig si ja til det, jeg var i Østerrike i 3 måneder og anger ikke i det hele tatt. Benytt sjansen din Sofie <3
    Stå på du er best <3

  8. Tips i usa er dyrt ja. Men de som jobber der får så urolig dårlig betalt og er helt avhengig av tipsen de får.

  9. Ville bare si at du og Kevin har vært mitt favoritt par på pH helt siden starten. Dere sto så sterkt sammen, og dere passet så godt sammen, selvom dere friendsona hverandre da, hehe! Men så på snap at nå kysset dere så det var sååå koselig å se! Man kan jo kysse bestevennen sin! Du og Kevin er begge helt fantastiske mennesker, det kan jeg si når jeg bare har sett dere på TV! Ville helt sikkert bli mer overbevist om det om jeg fikk møte dere i virkeligheten. Men videre til ph, jeg ble litt skuffet og synes litt synd på Kevin når du bare skle mer og mer til morten. Såg ut som Kevin ble litt såret selv om han ikke viste det. Det må ha vært litt surt får han, når dere alltid skulle velge hverandre og du velger Morten istedenfor! Men etter Kevin var med på å sende deg hjem, ble jeg faktisk ikke skuffet eller sur på han, jeg skjønte faktisk valget hans. Jeg hadde gjort det samme! Men hadde blitt skikkelig sur og skuffet vist han gjorde det uten at du hadde blitt så close med Morten, men da hadde han jo aldri gjort det. Så Kevin er ikke dom. Han er smart og måtte gjøre det får å redde seg selv! Det er jo søren meg Morten som tror han eier hele hotellet her! Han sa flere ganger tidligere at han skulle få ut Kevin, selvom de spilte sammen. Men når senere Kevin prøver å få ut han, noe som er forståelig, så blir Morten dritt sur. Han tror jo at alt skal gå han sin vei, og at alle skal hjelpe han hele tiden, det er jo nesten kun han som har styrt hotellet hele sesongen, dritt kjedeliG! Bra det begynner å sje ting nå! Hadde vert FETT om du kom inn igjen, og velgte Kevin foran Morten, og dere vant hele shitten! Beste som kunne skjedd. Men vet du ditcher Kevin for Morten 🙁 menmen. Jeg skal ikke dømme, har jo bare sett litt klipping fra tv’en! Men synes du og kevin er så søte sammen, dere er sykt snille mennesker begge to som bryr seg om alle rundt dere, og har sykt god humor begge to. Håpe dere er venner får alltid; selvom Morten har blitt din nr 1 nå❤

  10. Til 11:23: PS MORTEN EIER HOTELLET HONEY BOBO 🌝👀🤓👍🏻 HhhHhhhahah uten Morten der inne, er det ikke ph!

  11. Jo! uten sofie, kevin, martine lunde og aleks, null ph. morten hadde vi klart oss uten, han tror han styrer alt og at alle aldri skal gjøre han noe som helst, menst han kan gjøre hva faen han vil mot alle andre 😉

  12. Fine, flotte og reflekterte Sofie. Håper du finner ut av det. <3
    Når får vi svar på spørsmålsrunden?

  13. Det er jo en sjanse du får sjeldent… MEN om du drar kommer jeg til å bli lei meg, for min drøm er å møte deg❤️ Du er mitt forbilde!!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *