EN UDOKUMENTERT KVELD

Categories Ikke kategorisert

I går tok jeg med meg kamera på champagne frokost for å ta masse bilder som jeg kunne bruke på bloggen. Med engang jeg kom dit glemte jeg helt at jeg hadde med meg kameraet, og var egentlig mer opptatt av å være sosial å ha det gøy. Jeg synes selvfølgelig det er litt kjipt at jeg ikke har noen bilder fra i går, men det er vel ikke noe å gjøre med det. Det viktigste er ikke å ha alt dokumenter, det er vel å være tilstedet å ta vare på de minnene man får uten et kamera. Jeg hadde uansett en utrolig morsom dag selv om kvelden ble avsluttet unormalt tidlig. Det er tungt å drikke fra tidlig på dagen til sent på kveld, det er absolutt ikke noe jeg kan gjøre hver dag. Jeg tror jeg var rundt hele Oslo i går for jeg brukte wait for it…. 1200 KR PÅ TAXI!!! ææh så unødvendig.

Dette er en av få bilder jeg har fra gårsdagens festligheter. Jeg fikk mange spørsmål hvorfor Kevin og jeg kysset på Snapchat i går, haha. Dette var selvfølgelig bare tull, Kevin er min bestevenn så jeg har ingen problem med å gi han et vennskapelig kyss. 

10 kommentarer

10 thoughts on “EN UDOKUMENTERT KVELD

  1. Virker som du hadde en fin 17. mai – feiring og bra er det!
    Når får vi svar på den spørsmålsrunden?
    Ha en fin dag <3

  2. Så koselig å møte deg igår!! Vi var sikkert ikke de første eller siste som kom bort til dere i løpet av dagen, men måten dere tok dere tid til å snakke med oss og ta bilder med oss selv om dere hadde andre steder dere skulle vært var veldig hyggelig. Har aldri opplevd å få et så godt inntrykk av en offentlig person på så kort tid før!!

  3. Ser ut som du har hatt en bra 17.mai. Dumt du glemte å ta bilder ,men du har minnene i hodet 🙂
    Ha en fin dag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *