MITT FØRSTE MØTE MED SVIGERS

Categories Reise

Nå sitter jeg godt plasser på gulvet mens jeg prøver å pakke samtidig som jeg blogger. I morgen reiser Morten og jeg til Bodø for å besøke foreldrene hans. Jeg har aldri møtt de før, så jeg er utrolig spent. Det er vel ingen hemmelighet at det å møte “svigers” kan være litt skummelt? Eller.. Skummelt er vel kanskje feil ord å bruke, men dere skjønner helt sikkert hva jeg mener. Man vil jo veldig gjerne gjøre et godt inntrykk, og da føler man selvfølgelig på presset.

Jeg har snakket litt med foreldrene til Morten på telefon, og de virkelig utrolig hyggelige. Mitt verste mareritt er faktisk å møte en gutt som har helt forferdelige foreldre. Tenk å være så forelsket, så er svigerforeldrene helt grusomme. Hva gjør du da? Jeg har hørt et par skrekkhistorier før som virkelig har skremt meg, haha. Jeg er 100% sikker på at dette ikke er tilfelle nå, så jeg er absolutt ikke bekymret 🙂 Når vi først er inne på tema hadde det vært utrolig morsomt å høre deres historier fra første møte med svigers. Jeg vil høre både positive og negative historier, så velger jeg kanskje å poste den beste historien på bloggen. Hva tenker dere? ♥

Som dere sikkert forstår og har forstått lenge så er Morten og jeg kjærester. Jeg har bare ikke følt behovet for å skrive det på bloggen da alle skal ha en mening om alt. Det er likevel vanskelig å skjule det nå som vi introduserer hverandre til foreldrene våre. SÅÅ JAA, VI ER KJÆRESTER 🙂 Nå håper jeg alle sure kommentarer om at jeg ikke innrømmer det tar slutt ♥ Selv om jeg kan forstå frustrasjonen deres, haha. 

118 kommentarer

118 thoughts on “MITT FØRSTE MØTE MED SVIGERS

  1. Ååå, så utrolig koselig! Gratulerer så mye <3 Dere er så utrolig fine sammen <3
    Masse lykke til med å møte foreldrene til Morten! Det går nok kjempefint. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 1 år og 3 mnd, og møtte foreldrene hans en mnd før vi ble offisielt sammen. Møtte faktisk foreldrene til kjæresten min på bursdagen hans. Det gikk veldig fint og de er kjempekoselige! Alltid så koselig å være på besøk hos de.

  2. Finally!!! Ble ikke frustert på deg altså, ble bare irritert over alle de som spurte hver gang 🤦🏼‍♀️

  3. Synes det er litt rart at andre kan mene noe som helst om forholdet dems, dere kjenner de ikke engang? Vi vet ikke mer om de enn det vi har fått se på tv-skjermen. Og bare så det er sagt så synes jeg dere passer sykt godt sammen, og han er heldig som har en så nydelig, jordnær og fantastisk jente som deg. Ønsker dere all lykke fremover ❤️❤️

  4. Hahaha lol til hu (eller han) som kommenterte der oppe, dere er uansett dritsøte og jeg heier på dere! Favoritt paret mitt på PH hvertfall, ble så glad når jeg så dere var sammen utenfor hotellet også 😀 Ha en fiiin kveld, vakre deg <3

  5. Første gang jeg møtte min svigermor var faktisk mange måneder før jeg ble venn og kjæreste med forloveden min! Jeg tok kjøretimer ganske fort etter jeg hadde flytta til Porsgrunn, og sekretæren på kjøreskolen viste seg altså å bli min svigermor.
    Sånn ca 2 måneder før jeg og samboeren begynte å henge sammen/date hadde vi vært sammen med noen felles venner på bowling. Dette hadde blitt tagga på Facebook, og min framtidige svigermor hadde reagert på navnet mitt. 2 dager senere skulle jeg ha kjøretime, da så jeg forloveden sto der og snakka med kjørelæreren min og sekretæren der. Jeg spurte hva han gjorde der, og sekretæren svarte: “Han er min sønn”. Husker jeg ble så overraska, for sekretæren så så ung ut. Etter på satte jeg meg i bilen, og ikke lenge etter det igjen kom kjørelæreren. Fikk vite når jeg og forloveden førstes ble sammen at det hadde kjørelæreren og svigermor allerede forutsett, for begges øyne hadde glitra så mye når vi så hverandre. Akkurat å få høre det var flaut, men ellers var ikke første møte med svigermor etter vi hadde blitt sammen noe flaut 🙂

  6. Jeg hadde vært sammen med kjæresten min i 4 måneder ca før jeg fikk møte familien. Grunnen for det er at de bor 10-12 timer unna. Jeg kan ta hånda på hjertet å si at jeg var mest nervøs på å møte familien. Jeg tenkte på om de kom til å like meg for den jeg er eller ikke. Når vi endelig kom fram så satt vi oss i sofaen og jeg skalv og rista. Når vi skulle dra så greide jeg å rive ned stearinlyset når jeg reiste meg opp for å gå. Stearinlyset var festet i “taklampe”. Jeg så det brennende lyset bare falt ned mot bordet der duken og alt var. Heldigvis hadde jeg med meg litt flaks så lyset datt ved kanten av ei skål. Dette gjorde situasjonen værre når jeg da var nervøs fra før av. Jeg kan si en funfact og det er at jeg ikke har sett det har brent noen lys i “taklampen” siden den gang.
    Men jeg har vært sammen med kjæresten i 1,5 år nå og kan si at jeg har verdens beste svigerfamilie❤️

  7. Ihhh!!! Endelig! 😀 Haha, roomien min lurte på hvorfor jeg hadde et lite gledeshyl i sofaen nå. Herregud. haha
    I den grad det er lov å “shippe” noen i en alder av 26 så shipper jeg dere!
    Kos deg masse i Bodø! Husk at foreldrene hans er heldige som får deg som svigerdatter <3

  8. Wii så koselig!! Dere virker som et fantastisk par, og jeg er helt sikker på at foreldrene til Morten blir å like deg, du virker jo bare helskjønn! 🙂 fortell oss hvordan det går da, det er alltid spennende å høre om!

  9. Gratulerer så mye, dere er så flotte sammen❤️
    Masse lykke til fremover og ta vare på hverandre💕

  10. Masse lykke til! Håper det går bra, bare Vær deg selv så går det nokk bra skal du se:-)
    Første gang eg skulle hilse på svigermor så va eg så nervøs at eg spiste ikke på hele dagen, det var en 4 timers kjøretur for å komme dit.. Da vi endelig var framme hilste eg på svigermor å alle som var dær. kjente eg ble mere å mere nervøs å tankene spant rundt I hode, liker de meg? Hva synes de om meg?blir eg godkjent? Synes hun eg nokk bra for sønnen hennes?
    Med tankene satte eg meg ned med bordet, plutselig kjente eg meg så rar I kroppen! Å da… svimte eg av 😂 svigersøster mine prøvde å dytte I meg brød med nugatto så eg skulle få opp blodsukkret. På tur ned fra stolen slo eg hodet ganske hardt, så typen måtte bære meg opp I seng😅 eg lå dær oppe å hvilte meg resten av dagen.. Dagen etter så va eg så redd for å gå ned, eg va så flau!! Men til slutt så gikk det bra😂 håper du får en litt bedre opplevelse å gir et litt bedre førsteinntrykk en Ka eg ga 😂 klem fra Caroline solum 😄

  11. Jeg syntes dere er kjempe søte sammen❤️
    Jeg leser bloggen din hver dag og syntes du er urolig flink!

  12. Gratulerer❤️Har visst det lenge da😂💕men du er veldig heldig som får han!<3 han er jo en kjempe gutt💗Kos dere masse i Bodø💛

  13. Jeg synes det virker som om du og Morten passer utrolig godt sammen. Han er veldig heldig som har deg. Ønsker deg masse lykke til med å møte foreldrene til Morten. Det kommer sikkert til å gå veldig bra<3

  14. Gratulerer så mye 😀
    Dere er et utrolig søtt par 🙂
    Lykke til med “svigers”, det kommer til å gå bra 🙂

  15. Awww, dere er utrolig sjønne sammen!!!😍😍 har Morten møtt dine foreldrene dine?❤️ God tur! Dere e fantastiske begge 2

  16. Gratulerer så mye❤️ Jeg synes dere er veldig fine sammen, håper og tror det blir fett å møte svigerforeldrene til Morten.

  17. Mitt første møte med svigers gikk kjempe bra og vi hadde det kjempe gøy. Etter jeg selv ble mamma så har svigers meldt meg til barnevernet.
    Gratulerer til deg og morten ❤ dette går sikkert helt strålende!

  18. Har “ingen svigers” moren døde for ett par år siden og ingen kontakt med far.. men møte med resten av familien var helt topp, litt nervøs og panikk angst men det gikk bra 🙂 Dere er flotte sammen <3 nyt kjærligheten!

  19. Foreldrene til Morten kommer til å elske deg. Du e helt fantastisk.
    Btw æ elske bloggen din, e kanskje inne på den 5-6 ganger i timen hver dag <3<3<3

  20. HAHAHAH gikk det så dårlig med bloggen at du måtte fortelle at dere var sammen for og få flere lesere?

  21. Jeg syns dere er kjempe søte sammen! <3 Har syntes det siden jeg så dere på paradise hotel 🙂 Håper det varer lenge, og ta godt vare på hverandre! <3

  22. Ææææ Når gutten tar deg med til foreldrene sine, må du vite at han er en keeper 🙌🏼 Utrolig søte sammen, og masse lykke til 💙 Vær deg selv så vil det gå bedre enn bra ❤️❤️ Ps: Dere er superduper søtee😭❤️❤️

  23. Gratulerer❤ Dere er utrolig søte sammen😍❤
    Lykke til med å møte foreldrene til Morten😊Det går nok bra skal du se😊 Det er jo umulig å ikke like deg😊❤

  24. Åååå! Så glad på dine og Morten veier! Dere passer perfekt sammen! Gratulerer! <3

  25. Kan du Plis si hvor Morten kjøpte den buksene med alle hullene i? Den du sa du ikke var så fan va haha. Dere er kjempe søte!

  26. Herligfred, svigers altså.
    Meg og kjæresten møttes på nett og kjente hverandre i 7 år før vi begynte å møtes gjevnlig. Foreldrene hans er veldig kristne, samme som meg. Vi var litt nervøse for hva de kom til å tenke om aldersforskjellen vår på 9 år. Jeg var helt utrolig nervøs, hele familien var skeptiske på meg. Men med tiden var svigers veldig glad for å ha meg i familien. Jeg fikk mange fine ord. Jeg var utrolig glad! Mens etterhvert begynte moren hans å ta med skittentøyet vårt, det var utrolig flaut da jeg hadde blødd igjennom første gangen hun hentet skittentøyet.. Huff! Kjæresten prøvde å si ifra om at det ikke var greit, men det stoppet henne ikke. Vi låste til og med vaskerom og soverom (siden hun også har vert og skiftet sengetrekk etter litt senge-søl) i et forsøk på å sende et klart hint. Det funket heller ikke. Hvordan takler jeg denne situasjonen? :s

  27. Jeg var bare 15 år da jeg traff den 18 år gamle kjæresten min. Første møte med foreldrene hans var forferdelig, den første ganga vi traff foreldrene spurte de han om han satt barnavakt for meg, og jeg hadde veldig lite lyst til å nærme meg dem igjen. Men de tok feil! Nå er jeg 22 og han 25 år og jeg har det beste forholdet jeg kunne bedd om med foreldrene hans. Jeg er heldig og det er du også! Masse lykke til 💕

  28. Åå så hyggelig å høre!! Dere er virkelig søte sammen<33 ønsker dere alt godt, og håper dere får en super tur! Lykke til:*

  29. Første møte med svigermor far, det var når meg å typen sko hente han. Han hadde drokke, å var skam full, på hele den turen så kalte han meg for eksempel til typen, å eg blei like fornærme for kver gang. Så det var det først møte.
    Med svigermor mor, så var det helt annerledes. Når me var der tog de meg så godt i mot meg, å spørte om eg var sulten å om eg ville ha noge å drikka. Men det løgneste med den dagen var når lillesøstta begynnte å danske å synge i måren skapende å trusa, å eg hadde aldri sett henne før, svigermor mor var så flau å eg klarte ikkje holde meg så eg begynte bare å le meg i hæl 😅🙈
    Så sånn var det, så det går nokk kjempe fint 😊❤️
    Du må ha masse lykke til i måren å du kommer nokk til å kose deg masse ❤️😘

  30. Mitt første møte med “svigers” ble helt katastrofalt. Det er ikke mange dagene siden, og jeg føler meg fortsatt så klein at jeg vil krype sammen under dyna med høy musikk så jeg slipper å tenke på det, haha herregud! Jeg er egentlig ikke sammen med han, vi er veldig gode venner og vi har et sterkt forhold og jeg kunne ikke ha blitt mer glad i han. Livene våre fungerer ikke sammen, så da gjør vi romantiske kjærestegreier som venner. Forholdet vårt har en sterk og kompmisert historie, som mange vet litt om, så det gjør alt veldig kleint på mange måter.
    Uansett, på grunn av alt dette, er det derfor veldig ukomfortabelt å møte hverandres mennesker, så når jeg skulle møte familien hans holdt jeg på å dø innvendig, jeg ble veldig gretten og dramaqueen, men smurte på et smil og tok det som det kom. Haha, jeg tror jeg skriver så mye fordi det er kleint å tenke på å fortelle… Moren hans kom og var blid og hyggelig å smilte, akkurat slikt type menneske jeg digger. Hun håndhilste og jeg tenkte akkurat da over hvor fyllesyk jeg var… stemmen skalv, jeg husket ikke hva jeg het(haha, jeg har kallenavn jeg er veldig vandt til å bruke) og jeg var helt svimmel og begynte å tenke over hvor jeg kunne spy. Alt var fælt, jeg kjente hele kroppen min var helt skjelven… Men hun fortsatte å smile og jeg så bortpå “typen”, han bare smilte heldigvis, og selvfølgelig, hver gang jeg ser på han må jeg smile selv, smitter over til meg, hehe. Så kom faren hans. Han stod å stirret på meg, målte meg med blikket. Kunne jo faktisk ikke blitt kleinere, der jeg stod med gårsdagens klær, gårsdagens sminke og håret så helt kvalmt og ekkelt ut. Jeg stod fortsatt bare å smilte når han så på meg. Også sa han hei. Ganske fort, kleint og enkelt. Jeg fortsatte å smile og sa hei tilbake, kort og enkelt. Også snakket han med sønnen sin. Haha herregud!! Når jeg og “typen” stod igjen alene, spurte jeg han om noe, og mora hans begynte å svare. Jeg tenkte inne i hodet på noe skikkelig hyggelig å svare, men når jeg åpnet munnen hørtes jeg sykt frekk ut, og det jeg sa kom helt feil ut. Hahaha! Herregud… det ble ikke så mye mer enn det fordi det var et selskap, så var mange de skulle snakke med. Jeg tror jeg aldri har følt meg slik, alt var så kleint og dårlig, haha. Gruer meg allerede til neste møte, og vurderer faktisk å nekte på fler med mindre jeg må, haha.
    Så ingen misforstår, anser folk oss i det stadiet at vi driver på, foreldrene hans ville møte meg og de var egentlig veldig hyggelige. Jeg husket dagen etterpå at jeg hadde ho faktisk møtt faren hans før, men da var det veldig kleint da også, siden jeg satt i bilen og ikke så at de kom, så det ble litt kaos, haha. Men alt er verdt det. Jeg er bestevenn med den beste gutten i verden, så om jeg er klein med foreldrene hans, så er han verdt det.

  31. Kan du si hvor Morten har kjøpt den buksen med så masse hull i? Eller hvor kompisen Hannes har kjøpt den? Den du ikke er så glad i at han går i haha

  32. Så utrolig hyggelig!!! Masse lykke til. Dere er et par som kommer til å holde sammen lenge, og jeg ble glad da jeg så dere utenfor hotellet sammen! Vet du får mange hate-kommentarer, men du klarer allikevel å holde motet oppe!! Digger deg!!

  33. Første gang dere ble partnere og skulle dele rom og fleipet med at dere var i forskjellige allianser, så tenkte jeg “herlighet, dere er et par som passer utrolig godt sammen intellektuelt og utseendemessig”. Muligens hadde det allerede skjedd noe som ikke ble vist på TV. Men jeg fikk vibber om at det her burde skje noe. Glad it did! 😊

  34. Gratulerer søtinger!!😍 Masse lykke til i møte med svigers, går dom regel bra!! Heldig Morten er!!❤❤

  35. Første gang jeg skulle møte svigermor så var jeg så nervøs.. jeg og samboer hadde vært sammen i en mnd og var bare 16 år så det var helt nytt for meg og skulle møte svigers på en så seriøs måte… vi måtte ta ferge for og komme oss dit, jeg var så nervøs så når vi skulle gå ombord så begynte jeg og gråte og snudde😅 Han måtte til slutt bære meg ombord😅 Når vi kom dit så var hun så snill og virkelig værdens beste. Når vi la oss fikk jeg mensen i løpet av natten og blødde så til de grader å du kan tro det var noe flaut når kjæreste måtte si dette til moren for jeg hadde blødd ut hele sengen😫 Fikk vite i etter tid at hun ikke likte meg men nå 4 år etter på er hun kjempe glad i meg og jeg i hun, jeg og samboer har fått en nydelig datter sammen og stor koser oss:)
    Møte med svigerfar er for pinelig til og dele hele historien offentlig🙈 For og si det kort så kom han inn når ting han VIRKELIG ikke trengte og skje skjedde😅Typen tok dyna å der satt jeg da…😂😂
    Lykke til❤️

  36. Gratulerer så mye! 😀 Med ditt herlige vesen kommer det ikke til å være et problem å vinne over svigers Sofie 😀

  37. Jeg har vært sammen med kjæresten Min i 2 år nå. Første gang jeg skulle besøke han var bare broren og faren hjemme. Jeg husker at jeg syntes det var spennende og litt kleint, fordi jeg ikke helt viste hvordan jeg skulle oppføre meg, vi spiste jo tross alt taco, og da kan man ikke gjøre feil, haha. Det gikk ganske greit, men det var en liten stund etter på at det virkelig klaffet helt. Jeg møtte moren hans. Den dama er helt rå. Hun tok meg imot med helt åpne armer og behandler meg som en av sine egne. Hun er en av verdens mest omsorgsfulle personer, samtidig som hun kødder om sex og kan finne på å sjenke meg på vin. Jeg koser meg masse med svigers og kjæresten min trenger ikke engang være til stede, haha. Føler meg super heldig som har så gode svigerforeldre 💖

  38. Hei Sofie! So skjønne de e! De kler kvarandre 🙂
    Fyrste gong eg skulle møte svigermor var på hausten, etter at me hadde sagt me var blitt sammen , typ 2mnd etter me var offisielt samme , og eg hadde tatt fly fra Bergen og skulle til Tromsø, eg var sliten og det var mykje forsinkelser, eg satt jo i joggis klær, og tenkte det her sku bli ein avslappa kveld… når eg kom til Tromsø, så sa typen at eg sku få middag, eg va jo skrubbsvolten, så me gjekk opp, og der satt heile familien.. bestemor, tante, onkel , søsken og mora. Eg vart temmelig sjokka, så eg sa.. “eg ska berre nett ein liten tur på toaletter”
    Så gjekk eg å bytta, kasta på litt sminke og sprang opp og helste på familien!
    Veldig koselig familie, verdas beste svigermor..
    det vart diverre slutt etter 2,5 år, men artig historie som eg aldri gløymer ❤️

  39. Første Eksen min: hadde kjent han siden 6 klasse, og møtt mora hans mange ganger, så det var ikke noe skummelt der. Faren møtte jeg første gang da vi lå å klina på kjøkkengulvet. Faren kom hjem fra Nordsjøen 2 dager før tiden, så det var litt kleint. Men ellers var han kjempe hyggelig, og jeg fortsatte og besøke faren lenge etter det ble slutt mellom oss.
    Andre Eksen min: var kleint og møte mora, men hun var kjempe hyggelig. Faren var fæl fra første gang jeg møtte han (og slang stygge kommentarer fra første stund). Han slo sønnen sin (Eksen min) og krevde at jeg skulle betale husleie på 5000 mnd, bare fordi jeg sov der en helg i mnd, og lånte dusjen da jeg var der (fredag-søndag)… hadde jeg møtt han idag, hadde jeg aldri sagt hei til han. Var i nærheten av å møte han på byn en gang, men jeg gikk bort. Kunne risikert å slått til han om jeg hadde møtt han.

  40. Gratulerer med offentliggjøring av forholdet! Forøvrig går nok dette kjempebra. Man SKAL være litt nervøs før første møtet, det viser bare at det betyr mye:)

  41. Første gang jeg møtte svigerforeldrene mine var igrunn første gang jeg var med kjæresten min, ( foreldrene er skilte, så møtte moren hans først) det var ikke noe kleint i det hele tatt, og hun var kjempe koselig. På det punktet var vi kun venner, men tror hun skjønte fort at det kom til å utvikle seg fort. Men det var litt kleinere å møte faren hans! Kjæresten min var innom Rema ganske ofte (der jeg jobber), og den ene gangen var faren hans med, uten at jeg visste det. Jeg hadde jo aldri møtt han så visste ikke hvordan han så ut. Så når kjæresten min kom i kassa, så sto jeg å bare snakka med han. Jeg stussa så på hvorfor han “gamle” mannen bak han kikka så rart på meg, og det viste seg at det var faren hans, så jeg hadde bare sett rart og dumt på han hele tiden. Helt til faren sa at det var han som skulle betale alt sammen. Skjønte fort at det var faren hans da .. haha.

  42. Hei og gratulerer 🙂 og velkommen te bodø – kos dåkk 😊
    Mitt første møte me svigers va tre mnd etter æ begynte sammen med kjæresten min. Han har gamle foreldre da de fikk barn i godt voksen alder slik at æ va veldig nervøs. For å komme dit må man kjøre og ta ferge ig det tar ca 7 timer. Huska enda de sto på gårdsplassen da vi kom og alt klikka fra første stund og vi hadde det så koselig. Ser de desverre for sjelden pga avstand men til påske fikk æ en duk svigerfaren min hadde brodert – så koselig 😊

  43. Det kommer til å gå kjempefint! <3 Du er ei herlig jente så det er nok null stress.
    PS. Kos dæ masse i Bodø. Prøv å ikke blås bort ;* Håpa byen min tar godt i mot dæ!

  44. Gratulerer <3
    Husker når jeg skulle møte svigerfaren min.. første skiikkelige kjæresten jeg hadde. Tror jeg var 16 eller noe. Han ville lage middag til oss. På borde var det fisk.. jeg liker ikke fisk. Hadde en rosa hettegenser på meg åfikk puttet det i lommene. Fornøyd da. Fant ut at det ikke var fisk men avokadogrwier stekt på panna og dette her ble jo vått gjennom lommene aå han fant ut av det.. lo seg ihjel av det.. men jeg var så FLAU

  45. æ har tidens største svigerhore, hun hakker ned på meg og sier at helvette venter på meg siden jeg har tatt sønnen i fra a.
    hun er x-small type selv så står hun å kaller meg tjukk får at jeg bruker medium. Hun hater meg og når jeg er hos henne nekter hun å svar meg

  46. Går nok veldig fint å møte foreldrene til Morten. Han virker som en veldig snill og oppegående fyr, så jeg er sikker på at foreldrene er veldig hyggelige.
    Kos deg masse i Bodø skjønne du <3

  47. Håper du vet at de ikke egentlig er svigerforeldrene dine før du har gifta deg….. Er så utrolig kleint at folk går rundt å sier svigers til typen

  48. Masse lykke til å introdusere deg til foreldrene til Morten!😋👍🏽👌🏽👏🏽Håper det beste med hell og lykke i deres fremtid!😋👍🏽 Det å møte foreldrene hans blir sikkert ikke noe stort problem! Ser ut som at Morten er en veldig snill og kjekk!😋 Dere er perfekte sammen!😍😍😘😘

  49. Jeg er så heldig (uheldig) å hå svigerforeldrene boende bare et par minutter unna(bor med kjæresten min, i “hans” leilighet)
    Så en av de første gangene jeg var på besøk hos kjæresten min var jeg her en helg foreldrene hans var bortreist. Slik at jeg slapp situasjonene med å møte dem, da var jo ikke jeg og kjæresten sammen enda, men på god vei 🙂
    Så søndag morgen kom foreldrene hans litt tidligere hjem enn antatt og da skulle dem komme innom med noe greier dem hadde kjøpt i taxfree. Dem visste jo da ikke at jeg var her. Og da dem plutselig banket på døra så la vi fortsatt i senga og ja, koste oss… typen min ropte at det ikke var riktig tidspunkt akuratt nå, Og da forsto dem at han hadde besøk.. Og ble enda mer nysjerrig. Endte med at første møte med dem var å slenge på seg en tights og en av typen thorter, få håret opp i en strikk slik at den fantastiske pulesveisen ble tonet ned litt .. selvfølgelig kjønnte alle hva vi egentlig holdt på med. Heldighvis er mine svigerforeldrene utrolig hyggelige og var ikke noe kleint etterpå, Bare akuratt der og da. Hehe

  50. Jeg har hatt en del kjærester,og stort sett har det gått veldig bra, var bare 2 ganger jeg følte med engang at svigermor at jeg ikke følte meg vel, følte meg rett og slett ikke likt nærheten av henne,mens svigerfar ( som hun var skilt fra ) kom jeg veldig godt til overs med :). mens det andre som ikke gikk så bra var pga han var utlandsk og foreldrene ønsket at han var sammens med en muslim, han er i dag faktisk gift med en norsk jente :).. Den første gangen det gikk bra var når jeg bare var 11-12år gammel og hadde min første kjæreste, foreldrene hans var helt fantastisk, har til og med god kontakt med både han og foreldrene idag, vi ble bestevenner etter det ble slutt 🙂
    Gratulerer så mye til deg og Morten <3 har jo skjønt det lenge,men likevel så glad for og få det bekreftet av deg 🙂

  51. Jeg møtte svigers litt for tidlig. Jeg og min nåværende kjæreste/samboer hadde bare møttes ca 2 ganger før jeg en kveld skulle på besøk og vi måtte gå gjennom stuen hvor foreldrene hans var. Det kom veldig brått på og selvom de er veldig hyggelige så var det hele veldig kleint. De visste blant annet at vi startet å date rett etter et egentlig “one night stand”,som heldigvis ble til noe mer da.

  52. Altså jeg skjønte at dere har vært sammen en liten stund! Hahah men dere er så søte sammen <3

  53. Var for 2 år siden en innelukket person. Familien til kjæresten er så åpne og skal klemme hele tiden. Dette var skummelt i over 1år. Det siste året har gått greit. Er fremdeles ikke helt inne med det å gi klemmer hver gang jeg ser dem, men det går. Svigerfar er den verste når det kommer til klemmer. Ikke bare skal han ha klem, men han klemmer så utrolig hardt😂 sier ofte til kjæresten at jeg vil flytte til han. Så føler meg utrolig velkommen❤

  54. Dere er så herlige sammen ❤ Drit i hva andre sier. Ihvertfall de som skriver at DU er så heldig som har han! 😂 Må le litt av slike kommentarer 😅 Dere er heldige som har hverandre og kult at dere fant kjærligheten på Paradise av alle steder 😊 Ta godt vare på hverandre og nyt sommerfuglene i magen 🦋❤ Ps. Tønsberg ruler 🤘😜 Hilsen ei som akkurat emigrerte fra Solvang til Drammen pga kjærligheten ❤🙈

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *