HVORFOR ER JEG IKKE MED I KOLLEKTIVET?

Categories Paradise Hotel

Etter gårsdagens episode har jeg fått veldig mange spørsmål om hvorfor jeg ikke er med. Får jeg ikke lov til å være med i programmet mer? Nei, grunnen er så kjedelig som at jeg overtok leiligheten min den dagen Hallgeir var på besøk. Jeg vet også at det er mange av dere som lurer på hvorfor jeg nesten ikke er med i programmet. Jeg var tilstedet under hele innspillingen utenom den dagen jeg holdt på å flytte, så jeg deltok i nesten alt. Problemet var nok at jeg ikke ga så mye av meg selv, og sa nesten ingenting til noen. Som jeg har nevnt tidligere var jeg ganske sliten da vi kom hjem, noe som gjorde innspillingen ganske tøff. Alt jeg ønsket var å være litt alene, og nå skulle jeg plutselig bo i en liten leilighet sammen med masse mennesker.

Det endte med at jeg rømte til Morten og var der istedenfor. Jeg møtte kun opp når vi skulle spille inn en episode, og jeg var rett og slett ikke så veldig engasjert. Jeg skjønner derfor veldig godt hvorfor de andre er mer med enn meg, og det synes jeg de fortjener også. De var mer engasjert og ga mer, og da skal de selvfølgelig vises mer på skjermen enn det jeg gjør. Det er sikkert mange av dere som nå tenker at jeg bare kunne takket nei, men det gikk ikke. Da vi skrev under kontrakten til Paradise Hotel, skrev vi også under på å være med på Kollektivet. Jeg var faktisk veldig glad da jeg fikk vite at jeg skulle være med, men det ble rett og slett for tungt for meg. Hadde de ventet en måned til så hadde jeg nok hatt mye mer å gi, men sånn ble det altså ikke 🙂

23 kommentarer

23 thoughts on “HVORFOR ER JEG IKKE MED I KOLLEKTIVET?

  1. Hei Sofie.
    Jeg får ikke sett videoen av spørsmålsrunden du nettopp posta på youtube. Videoen vises ikke på kanalen din.

  2. Har du alltid hatt så fin hud?
    Kan du legge ut hudrutinene dine og hvilke hudsminke du bruker? 🙂

  3. Hei Sofie! Skjønner godt at du var sliten etter turen i Mexico. Du fortjente å slappe av, så ikke vær skuffer over deg selv eller noe:)

  4. Lest innlegget på bloggen til Sofie? Er det sant at du og Andrea ikke har rt så greie mot henne?

  5. Er det sånn at etter dere er ferdige på kollektivet så kommer det andre fra paradiset som skal være der? Hvorfor ble det akkaurt dere? Eller var det bare dere som ville?

  6. Hei😊 bare lurer på om du var en av dem som ikke pratet til Martine Lunde etter hun slapp kula?

  7. Beklager så mye, men jeg der på deg og Andrea som mobbere. Tenk litt på hvordan dere oppfører dere mot andre, har selv vært mobbeoffer i jentemobbing som du og Andrea driver med. Vær så snill å slutt før det ødelegger en person helt <3

  8. Skrev til Andrea også, men hvordan kan dere gjøre slikt mot soph og andre medmennesker!? Dere fortjener hate og stygge kommentarer, fordi dere er faen meg helt like selv. Skjerp dere og bidra heller til at verden blir et bedre sted å bo.

  9. Jeg gikk kun inn på bloggen din for å kommentere deres utrolig dårlige oppførsel ovenfor Soph. Man så det på TV, og dere beviser det gang på gang- dere er mobbere. Jeg ble helt dårlig da jeg så hvordan dere lo av blant annet Teele/Thele da hun ble president. Det er så råttent, tror på god karma. Soph er ei nydelig jente!

  10. Nå kom endelig sannheten frem om hvordan du og Andrea er som personer. Har sett det gjennom hele sesongen at dere to ikke har noen respekt for andre mennesker. Rett og slett mean girls. Fyfaen. Jeg er så glad for at Soph postet det innlegget og viste hvem deres sanne jeg er. Det fortjente dere.

  11. Oi! så du hva Soph har postet på bloggen? hengt deg og Andre ut. Ikke greit. Er det mulig

  12. Heihei.. ble veldig lei meg da jeg leste det på Soph sin blogg:(( trodde på deg da du forsvarte deg etter du ble fremstilte “slem” noen ganger på hotellet, men så viste det seg i innlegget hennes at du virkelig er sånn:(

  13. Anonym: Alt jeg skal si om denne saken er at det ALLTID er to sider av en sak. Jeg tror ingen som har vært med i år kan si de har ren samvittighet, og om alle skulle delt alt som har skjedd så hadde dere hatt noe å ta på alle oss. Jeg velger å ikke uttale meg om det, da jeg ikke synes man er noe bedre selv når man velger å henge ut andre på bloggen sin.

    Veldig synd å høre at du har blitt mobbet. Håper du har det bedre nå <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *