UKENS SPØRSMÅL// HADDE JEG KJÆRESTE UNDER INNSPILLINGEN? OG HVORFOR SNAKKER JEG IKKE UT OM ØKONOMIEN MIN? +++

Categories Ikke kategorisert

Skal du og Morten reise til Rhodos?
Nei, det skal vi ikke. Vi er opptatt i hele sommer, så det har vi ikke tid 🙂

Synes du det er greit at en blogger tjener mer enn en sykepleier?
Sykepleiere og generelt helsearbeidere tjener alt for lite. Jeg har selv jobbet i hjemmesykepleien, og lønnen var alt for lav til jobben jeg gjorde. Når det kommer til blogging så er det markedet som bestemmer prisene, og det koster like mye for en annonse på blogg som i en avis. Vi er plattformer vi også, og det har sin pris.

Har du ikke kontakt med alle fra Paradise?
Nei, det har jeg ikke. Vi har alle forskjellige liv, og en annerledes hverdag. Det er heller ikke alle man går like godt overens med, noe jeg tenker er helt naturlig.

Hvor er toppen din fra?
Toppen er fra en random butikk i utlandet 🙁 Du kan se toppen HER.

Savner du å være singel?
Jaa, ååh 🙁 Haha nei, absolutt ikke <3 

Hvorfor vil du ikke dele økonomien din på bloggen?
For jeg synes det er privat. Ville du snakket ut om økonomien din til hvem som helst? Tviler 🙂

Hvor er jumpsuiten fra? 
Den er fra Bikbok <3 

Hvor lenge varte ditt forrige forhold?
Det varte i nesten 3 år. 

Hadde du kjæreste under innspillingen til Paradise?
Jeg har faktisk fått dette spørsmålet et par ganger, haha. Jeg hadde ikke kjæreste, men jeg hadde god kontakt med eksen min når jeg reiste til Mexico 🙂

8 kommentarer

8 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL// HADDE JEG KJÆRESTE UNDER INNSPILLINGEN? OG HVORFOR SNAKKER JEG IKKE UT OM ØKONOMIEN MIN? +++

  1. Kan du lage et innlegg om hvordan intervjuene til PH foregår og hvilke type spørsmål dere får, hvordan fikk du beskjeden om at du skulle være med? osv…

  2. At en annonse på blogg og i avis/magasin er lik er feil. Anbefaler deg å sjekke fakta før du skriver dette flere ganger på bloggen din. En annonse i avis prises alt ettersom hvor den er plassert i avisa, hvilken dag, om den skal gjentas, hvor stor avis det er snakk om, hvor mye spalteplass osv.

  3. En ting jeg syns folk glemmer litt når det er snakk om hva bloggere tjener, er hva alternativet skulle vært? Tenk om Side2, de man reklamerer for, samarbeidspartnere osv. skulle tjent seg rike på bloggere, også hadde bloggere fått typ 5000 i måneden for det? Det ville ha vært grov utnyttelse av mennesker som jobber for en. Såklart skal Sophie Elise tjene fett når alle hun jobber med tjener fett på henne, sant? Vi skal være glad for at man ikke kan utnytte mennesker sånn her i Norge. Og såklart får man betalt det man er verdt i en slik bransje. Man kan godt klage på at sykepleiere, leger, lærere osv. tjener lite, men ikke klag over at bloggere tjener mye. Du kan jo prøve å blogge selv og se hvor lett det er 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *