DETTE ER BARE KAOS

Categories Ikke kategorisert

Dette blir et sent og siste innlegg for denne dagen. Jeg burde egentlig gjøre alt annet enn å blogge nå, men jeg føler likevel at jeg må vie litt tid til bloggen også. Jeg har vært opptatt i hele dag på IKEA, haha. Som dere sikkert har fått med dere så har det ikke vært så veldig fint hjemme hos Morten. Det har faktisk vært så uhyggelig at han rømte til Andrea og meg. Jeg har ikke vært på besøk hos Morten en eneste gang siden jeg fikk leiligheten i Oslo 5 april, det sier kanskje sitt? Nå som alle i kollektivet flytter ut utenom Morten, ble det nye kollektivet enige om å gjøre det litt hyggelig her.

Her er altså bilder av guttebula ingen ønsker å bo i. Som dere ser så er det bare kaos her akkurat nå, eller fullstendig kaos som Morten ville sagt 😉 Jeg tror dette blir en lang natt om vi skal gjøre alt ferdig i kveld, men jeg er 100% sikker på at det vil bli veldig fint til slutt. Dere får se resultatet i morgen, gled dere ! Ha en fin kveld alle sammen ♥


Trenger jeg å si noe egentlig? hehe 

6 kommentarer

6 thoughts on “DETTE ER BARE KAOS

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *