IKKE LOV Å KLAGE

Categories Ikke kategorisert

Nå er jeg på vei til å gjøre noe jeg mest sannsynlig kommer til å angre på i morgen. Dette er så typisk meg, og det er kanskje derfor det alltid tar 3 uker lengre for meg å bli frisk enn alle rundt meg. Jeg er nå på vei ut, hehe. Edru vel og merke, for formen er ikke så bra at jeg kan drikke i dag. Jeg vet selv at jeg burde holde meg hjemme og helst ligge i sengen i dag, men det jeg klarer ikke. Det er også bursdagen til broren til Morten, så jeg føler nesten jeg må stikke innom en tur. Han bor i Bergen, så det er ikke så ofte han er her i Oslo. 

Alle skal også ut i dag, og det verste jeg vet er å gå glipp av noe. Jeg vil ikke ligge i sengen å se på snap hvor morsomt alle andre har det, det er uaktuelt. Jeg har med andre ord ikke lov til å klage på formen i morgen, for jeg velger dette helt selv. Nå må jeg nesten løpe, vi snakkes i morgen <3 

5 kommentarer

5 thoughts on “IKKE LOV Å KLAGE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *