IKKE HELT MIN GREIE

Categories Ikke kategorisert











Vi er kanskje verdens dårligste kombo med mennesker, for ingen av oss klarer å stå opp. Vi skulle egentlig stå opp tidlig for å dra til Julie D på vors, men her sitter vi. Noen av oss har akkurat våknet, mens resten har akkurat kommet ut av dusjen. Jeg er virkelig ikke laget for dette livet, og jeg kjenner nå at jeg gleder meg til det er over. Jeg må også si at jeg er kjempe skuffet over årets line-up, skjerpings Slottsfjell. Hadde det ikke vært for at jeg er fra Tønsberg hadde jeg aldri orket å bruke pengene mine på dette, da er brygga like bra og ikke minst mye billigere.

En ting jeg lærte etter i går, ALDRI stå foran under en konsert. Jeg har aldri blitt dyttet så mye i hele mitt liv, dere kan tro jeg ble sur. Jeg har skjønt at det tydeligvis er meningen når man står foran, så jeg bestemte meg for å gå. Ikke helt min greie å bli dyttet, kastet drikke på og krangle. Jeg tenker at det må være litt skummelt også ? Nå skal jeg slutte å være den kjipe bestemoren, hehe. Vi snakkes senere <3

5 kommentarer

5 thoughts on “IKKE HELT MIN GREIE

  1. Håret begynner å se grønt ut, kanskje du burde farge det igjen?
    Ikke vondt ment, bare ett råd.

  2. Var det ikke syyyykt å se G-eazy live da?! 😍 Hadde gjort mye for å kunne vært der og sett han opptre!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *