NÅR DU TAR PÅ MEG

Categories Personlig

Selv når du sover bryr du deg. Det var et eller annet med det som fikk meg til å innse hvor utrolig glad jeg er for at akkurat du er min. Selv om du kan irritere meg til tider, og gjøre ting du vet jeg ikke liker kun for å plage. Så får du meg likevel til få føle meg så lykkelig. Du er kanskje et av de staeste menneskene jeg har møtt, og du er ikke den første til å gi deg under en diskusjon. Du er akkurat som meg, og likevel får vi det til å funke så bra. I går når jeg fikk skikkelig hoste som jeg har hatt hver natt de siste ukene, så tok du hånden på ryggen min for å passe på. Jeg prøvde å snakke til deg uten å få noe svar, så du passet på selv om du sov. Det er sånne rare øyeblikk som får meg til å innse hvor heldig jeg er som har en som deg. 

Det høres sikkert klisje ut, men det føles bare så godt. Jeg er så utrolig forelsket, og endelig føler jeg at jeg kan slappe av. Du får meg til å føle meg så utrolig trygg og avslappet rundt deg. Det er bare deg, og det er verdens beste følelse. 

15 kommentarer

15 thoughts on “NÅR DU TAR PÅ MEG

  1. Hei Sofie! Dette er ikke hate eller noe slikt, jeg ville bare si at jeg møtte dere på Slottsfjell og må bare si at noen så overlegne “kjendiser” skal man lete lenge etter. Vær litt ydmyk og down to earth neste gang du møter “fans”, for dere burde absolutt ikke ta det for gitt. Var nesten flaut liksom, det virket som om dere mente dere var så mye bedre enn alle andre. Nektet å prate og bare ignorerte, går an å si hei som et ordentlig menneske. 🙂 Håper du ikke bare himler med øynene men faktisk tenker over det.

  2. Kan ikke du og Kevin ha en videoblogg der dere filmer og ser på tatoveringene til Kevin?😊😊

  3. Daniel: Daniel: Hei Daniel 🙂 Da kan du jammen ikke ha møtt mange kjendiser, haha! Jeg vil uansett bare si at det er synd at du oppfattet oss sånn, for både Morten og jeg er veldig trivelig egentlig. Jeg har aldri fått en sånn kommentar som dette før, så det er veldig synd! Jeg elsker å møte “fans”, og synes alltid det er trivelig at folk kommer bort. Det skal sies at Slottsfjell var ekstremt, så ekstremt at vi valgte å kun være en time på Slottsfjell på fredag. Fulle mennesker er ikke bare hyggelig, og respekt må gå begge veier. Istedenfor å rope høylytt etter oss, stappe mobiler i ansiktet, fotfølge oss for å ta 1955 snikbilder, dra oss i håret og ta tingene våre så kan også “fans” oppføre seg. Jeg skal ærlig innrømme at jeg var litt irritert på torsdagen, for vi opplevde alt dette konstant. Jeg tror at du ikke ville hatt det samme inntrykket om du hadde møtt oss hvilken som helst annen dag. Så det er veldig synd du sitter med det inntrykket, for det er ikke meningen! Beklager så masse.

  4. All respekt til dere! Dere virker som Virkelig herlige mennesker!! <33 du fortjene en så bra gutt som Morten, og det samme fortjener han ! Stå på videre!!

  5. Hei, dere er verdens søteste par. Kan du lage fleire videoer med Morten? Kan du vlogge til Stord når den tid kjem er sjølv frå Stord hadde gjort kva som helst får og møte deg og Morten. Elsker bloggen din er ein gutt på 16 men leser alt må kose dåke masse dåke er så søte i lag. Sorry for skrive feil.

  6. Hei, de er kjempesøte sammen og eg er glad på dekas vegne 🙂 <3 du/de virker koselige 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *