UKENS SPØRSMÅL // KJÆRLIGHETSSORG, PR-STUNT ++

Categories Ikke kategorisert

Har hørt veldig mange si at forholdet til Morten og deg kun er et PR-stunt. Hva tenker du om dette?
Forholdet vårt er ikke et PR-stunt, så om noen vil tro at vi ikke er sammen så skal de få lov til det. Det påvirker ikke meg på noen som helst måte 😀

Har dere ringt noen?
Ja, men det ble utrolig mislykket, haha. Vi ringte rundt 17 stk, kun 3-4 tok telefonen! 2 av de var opptatt, så det ble heelt katastrofe, haha. Bedre lykke neste gang tenker jeg 🙂

Skal Kevin flytte inn sammen med dere?
Nei, det skal han ikke. Ikke som jeg vet i alle fall, haha. 

Kan du og Morten lage flere videoblogger sammen?
Det skal vi selvfølgelig få til. 

Skal du på Findings?
Det skal jeg 😀

Snakker du om Utøya for å oppnå klikk på bloggen?
Dette er siste gang jeg gir dette oppmerksomhet, for det er helt latterlig at noen faktisk tror at jeg skriver om Utøya for å oppnå klikk. Helt ærlig så gir ikke Utøya så utrolig mange klikk som dere kanskje tror. Jeg kunne skrevet om veldig mye annet for å oppnå klikk, men det er ikke derfor jeg skriver innleggene mine. Grunnen til at jeg snakker om Utøya er for å hjelpe meg selv og andre. Jeg vil ha mer åpenhet rundt angst, depresjoner og andre ting som kan være vanskelig. 

Siden Andrea og Martine L ikke er så gode venner, og du er god venn med begge. Hvordan påvirker dette deg?
Andrea og Martine L er ikke uvenner, de har bare ikke så god kontakt. Det er mange fra PH jeg ikke har så godt kontakt med heller, det vil ikke si at vi er uvenner av den grunn. Noen har man bedre kontakt med enn andre. Så det at de to ikke har masse kontakt påvirker ikke vennskapet mitt til noen av de. Jeg digger både Andrea og Martine <3 

Har du stripet håret ditt? 
Nei, det har kun lysnet i solen. Skal til frisøren i morgen da, veldig usikker på hva jeg skal gjøre da. Forslag?

Hvordan er det å reise så mye? Du er ALDRI hjemme. 
Det er ganske sant, jeg er nesten aldri hjemme. Jeg elsker å reise, så denne livsstilen passer meg perfekt <3 Jeg føler meg så… fri!

Hadde du kjærlighetssorg etter ditt forrige forhold? I så fall, hvordan ble du forelsket igjen?
Tro meg, jeg hadde skikkelig kjærlighetssorg. Vi fortsatte å oppføre oss som kjærester etter det ble slutt, noe som gjorde situasjonen veldig vanskelig. Jeg følte til tider at jeg var i et åpent forhold om jeg kan si det sånn, for vi var jo egentlig singel samtidig som vi var kjærester? Det gir ingen mening, i know. Hele situasjonen var veldig vanskelig der og da, for vi begge var utrolig glad i hverandre. Det er ikke alltid man får det til å funke uansett hvor mye man ønsker det, og da er det beste å la det gå. Jeg var nesten “singel” i et år før Morten og jeg ble sammen, og det er vel kanskje tiden som gjorde meg klar for en ny kjæreste. Jeg følte meg ikke klar helt til jeg møtte Morten, men jeg vet ikke om jeg noen sinne ville følt meg klar uansett. Morten og jeg har det veldig bra sammen, og det at jeg ble forelsket igjen skjedde bare. Det høres ut som at du har kjærlighetssorg, men det kan godt være jeg tar feil. Jeg vil uansett bare si at tiden løser det meste, og det er ingen grunn til å stresse <3 

 

20 kommentarer

20 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL // KJÆRLIGHETSSORG, PR-STUNT ++

  1. Ringte dere i går rundt 19 tiden? Jeg ble oppringt da, men var for sen.. Det var i tillegg ikke skjult nummer 🙂

  2. dere skulle ringt meg i går:// hahah, satt bokstavelig talt med mobilen i hånda hele tiden, bare sånn i tilfelle, hadde fått dårlig samvittighet hvis dere brått ringte og jeg ikke svarte hahah, får det med absolutt alle, og de fleste tør jeg ikke ringe opp engang

  3. Forslag til kva du kan gjøre hos frissa: du kan jo farge det igjen. Elsker bliggen din og du e kjempe fin uannsett kva du gjør hos frissa❤❤❤

  4. Når du hadde hest når du var yngre var det en spesiell gren du holdt på med eller bare ridde du alt mulig og hvilken rase var det
    Ahhahah veldig heste interessert jente her om du ikke forstod det xD
    Forresten veldig enig når det kommer til dette med å gjøre depresjon og angst mer tolerant og snakke om! Sliter med dette selv men veldig få vet egt om det da jeg ikke føler det er akseptabelt og si at man er psykisk syk generelt som da er veldig dumt
    Du er god! Fortsett sånn!!

  5. et lite tips til neste gang dere evt skal ringe noen, så kan dere jo sette et klokkeslett f.eks, sånn tidlig på kvelden eller noe, sånn at vi vet om vi kommer til å være opptatte eller ikke, sånn at vi som er opptatte evt ikke kommenterer nr vårt, sånn at det samme slipper å skje igjen hahah

  6. Strip håret ditt slik at det ser ut som at det er lysere. Det har jeg gjort og jeg digger det!! Anbefaler det veldig!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *