DET GÅR FLERE MÅNEDER MELLOM HVER GANG

Categories Ikke kategorisert






Hello friiday <3 I dag har jeg gjort noe veldig obligatorisk som sikkert 70% av Norge også har gjort, klare dere å gjette hva? Bildene er ikke avslørende i det hele tatt 😉 Akkurat nå befinner Julie og jeg oss hos Stine. Jeg kan ikke huske sist vi tre var samlet, det er alt for lenge siden. For dere som lurer på hvem disse rare menneskene er, så er det mine to bestevenninner. Før hang vi sammen seriøst hver eneste dag, og nå går det flere måneder mellom hver gang. Dere aner ikke hvor mye jeg savner å være med disse jentene. Vi har det så utrolig morsomt sammen, og vi kan snakke om absolutt alt. Venner som dette er gull verdt. Jeg er så heldig som har fått sånne mennesker i livet mitt <3 Nå skal jeg være litt sosial, vi snakkes!

8 kommentarer

8 thoughts on “DET GÅR FLERE MÅNEDER MELLOM HVER GANG

  1. Jeg vil bare at du skal vite at du har hjulpet meg, og sannsynligvis mange andre også, med å tenke positivt i vanskelige perioder i livet. Jeg er veldig takknemlig for det og jeg ser på deg som et utrolig godt forbilde!:)

  2. Heii, visste ikke helt hvor jeg skulle skrive dettte siden det er veldig uten for tema men jeg skriver det bare her:) jeg var en ut av de personene du ringte å det var så hyggelig skulle ønske vi fikk snakket mere👍🏻 Haha måtte le litt av meg selv etterpå var så stresset når jeg skjønte at det faktisk var du som ringte å ble så glad, så visste ikke va jeg skulle si så ja så ble veldig nervøs😂 Men uansett det var veldig hyggelig å snakke med deg, å all den haten å sånnt du får ikke tenk på det, alle som skriver dumme ting til deg herregud tenk på de som faktisk har fulgt med på deg å faktisk synes du er ett forbilde:) ps heiet på deg på ph, fortsett videre elsker bloggen din haha hilsen fra hun som sa feil at hun hadde vært på parken festival men mente vg listen😂XD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *