MORTEN TAR OVER BLOGGEN

Categories Ikke kategorisert

I går da jeg satt på flyet hadde jeg mye tid til å tenke på hva jeg kunne skrive om på bloggen. Jeg vil ha nye ideer og nye blogginnlegg, for det eneste jeg ønsker er å gjøre denne bloggen bedre for hver eneste dag. Jeg er så evig takknemlig for alle dere som leser bloggen min og støtter meg, dere er så fantastiske ♥ Jeg vet at veldig mange av dere synes Morten er veldig interessant, så jeg kom derfor på en veldig god ide som Morten også synes var morsom. Morten skal ta over bloggen min i morgen, der han skal blogge 1-2 innlegg. Jeg har et innlegg jeg skal dele med dere, uten om det er han fri til å skrive hva han vil. Jeg tenkte derfor at dere kan komme med blogg-ideer til Morten, og tipse han om hva dere vil at han skal skrive om. Vil dere vite mer om han? Eller han sitt syn på meg? Forholdet vårt? Eller er det noe annet dere vil lese om ? Kommer du på noe så er det bare å legge igjen en kommentar.

Det kommer til å bli utrolig rart å gi fra seg bloggen, dette er jo babyen min. Jeg stoler uansett på Morten, og tror at dette kommer til å bli veldig moro. Vi snakkes i morgen <3 

20 kommentarer

20 thoughts on “MORTEN TAR OVER BLOGGEN

  1. Jeg tror mange ønsker å lese litt om hans perspektiv på deres forhold, og det hadde nok blitt et bra innlegg også:-) Kanskje han kan nevne litt om hva han synes om din blogg? Leser han innleggene med en gang du har publisert de, lar du han lese før du publiserer osv..? Personlig vil jeg vite litt mer om Morten, litt mer enn hvor gammel han er og hva han heter. Beste minne sålangt i sommer, noen rare vaner, fobier, avhengigheter, det han hater mest, kanskje hvor mange seriøse forhold han har vært i selv, kjærlighetssorg, altså, litt sånn som du har skrevet om deg selv når det gjelder fakta. Er jo gøy å “sammenligne” å se hva dere har tilfelles der 😀 Kanskje dere er stikk motsatt, vi som lesere kjenner jo ikke dere personlig og det er jo bare deg vi vet ting om. Selv om dere har mange like personlighetstrekk så kan jo noen av de småtingene her være helt motsatt, det vet ikke vi lesere. 😀

  2. Det er jo fortsatt starten på en uke så han kunne laget innlegg om ukens opptur, nedtur, sang osv…

  3. Han kan skrive en slags spådom om hvordan livet og forholdet deres er om 10, 20, 30 år osv, hadde vært dødsgøy å lese!

  4. Hvorfor ble du (Morten) forelsket i Sofie? Hva var det med henne som gjorde at du ble forelsket i henne?
    PS: Digger dere begge!! <3 Leser bloggen hver dag!! <3 <3 <3

  5. Hadde vært utrolig gøy om Morten kunne skrive en type “historie” fra første til siste uke på paradise, med litt fra hver uke:) Spesielt det som skjedde mellom dere siden vi ikke så alt for mye på TV. Så en diskusjon der han innrømte at han var betatt av Rebecca, men nesten ikke noe mer:)

  6. Jeg synes Morten burde skrive om paradise hotel og hvordan han hadde det der og kanskje litt om han og Sofie sitt forhold eller kanskje svare på noen spørsmål
    Bare et foslag😝

  7. Dilemma- Mistet Morten og bli Norges største blogger så lenge du vil, eller miste bloggen for alltid men bli gift med Morten og være sammen for alltid

  8. Jeg vil vite mer om om Morten! Hans barndom, familie, skolegang, jobb og da gjerne med bilder 🙂

  9. Morten:
    Hvilke verdier har du?
    Hvor ser du deg selv om 10år?
    Hva er drømme jobben?
    Har du en/flere hjertesaker?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *