MORTEN HAR ENDRET MEG

Categories Personlig

Det er ikke unormalt å endre seg litt når man kommer i et forhold. Jeg snakker ikke om å endre personlighet (det er jo dessverre noen som gjør det også), men det er jo alltid noen ting som endrer seg. Kanskje man begynner å drikke mindre? Noe man synes var gøy før man fikk kjæreste er plutselig ikke så gøy mer. Det er alle disse små tingene vi kanskje ikke legger merke til selv, men som de rundt oss merker. Jeg har garantert endret meg på noen måter etter jeg gikk inn i et forhold med Morten, men det er en spesiell ting jeg har lagt merke til selv.

Jeg har plutselig begynt å like musikk jeg aldri har klart å høre på før. Jeg har aldri vært spesielt fan av norsk musikk, og nå er jeg skikkelig fan av Arif og Unge Ferrari. Morten har hørt så mye på disse to at jeg plutselig har begynt å digge musikken selv. I starten fikk jeg vondt i ørene mine hver gang han skrudde på en norsk sang, men nå er det jeg som frivillig setter på Alene og D&G. Flere ganger om dagen også, hehe. 

Han har også fått meg til å like en klesstil som jeg aldri trodde jeg kom til å like. Jeg har aldri brydd meg om jeg har kjøpt Nike eller Adidas, og jeg vet i alle fall ikke hvilken type eller modell jeg kjøper meg. Nå vet jeg plutselig det meste om alt, og det er plutselig viktig med hvilke type sko jeg kjøper. Den outfiten jeg har på meg på bildet under er aldri noe gamle Sofie kunne tatt på seg, men nå elsker jeg det plutselig. Det verste er at han ikke har gjort noe spesielt for å få meg til å like det, han har bare introdusert meg for det uten å kanskje vite det helt selv? Det er litt morsomt og ikke minst fascinerende å se hvilken påvirkningskraft de menneske rundt deg har. Det er ingen tvil om at Morten har en stor påvirkningskraft på meg, uten at noen av oss egentlig har lagt merke til det. Før nå da, hehe. 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “MORTEN HAR ENDRET MEG

  1. Dere er virkelig flotte sammen! Ønsker dere alt godt! Man ser tydelig at kjærligheten er gjensidig og jeg blir glad av å lese slike innlegg❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *