DET ER VANSKELIG FOR MEG

Categories Ikke kategorisert

Er det noe jeg får daglig i kommentarfeltet så er det klager over at jeg enten skriver for mye om noe, eller for lite. Det er gjennomsnittlig 20.000 som leser denne bloggen, og det er derfor utrolig vanskelig for meg å tilfredsstille alle. Dette er min blogg, og innholdet på denne bloggen kommer til å handle om hva jeg ønsker å skrive om. Skal jeg høre på alle andre forventer og ønsker vil jo ikke dette være min blogg, og det vil føles veldig feil. Om dere forstår hva jeg mener?

Det er likevel viktig å møtes på midten, og jeg er derfor veldig opptatt av å tilfredsstille dere som leser bloggen min. Jeg vil veldig gjerne skrive innlegg som dere vil lese, men det dere også må forstå at dere er 20.000 mennesker med forskjellige meninger og interesser. Det er bare å sjekke kommentarfeltet mitt, jeg får ofte om ikke daglig kommentarer om jeg ikke kan skrive mer om familien min (mye pappa), Utøya og Morten. Morten er veldig interessant på bloggen, men samtidig er det noen som er drittlei av å høre om Morten, Utøya og pappa. 

Til syvende og sist er dette min blogg, og jeg kommer til å skrive om både Utøya, pappa og Morten. Jeg har vært gjennom utrolig mye i min ungdomstid som veldig mange vil kjenne seg igjen i, og det er akkurat derfor jeg velger å skrive om mine vonde hendelser. Jeg har vært så heldig å fått en jobb der jeg kan nå ut til utrolig mange, og da vil jeg selvfølgelig bruke stemmen min. Jeg synes det er viktig å kunne snakke om noe annet enn dagens outfit og sminke. Jeg mottar daglig meldinger fra unge jenter og gutter som sliter og lurer på hva de skal gjøre. Jeg vil hjelpe om jeg kan, for jeg bryr meg.

Noen vil hate det og noen vil elske det. Jeg tror det viktigste er at jeg gjør det som føles rett for meg, og at jeg viser dere hvem jeg er. Jeg kunne nok delt veldig mye på denne bloggen som mange hadde likt, og som mest sannsynlig ville fått lesertallene opp. Det er uansett ikke det som er det viktigste. Det som er viktig for meg er at jeg kan stå for det jeg deler på bloggen og at jeg gjør det som føles riktig for meg. Så er også dere viktig, dere er veldig viktig. Jeg håper derfor at om DU som leser dette savner noe på denne bloggen, SI IFRA! Jeg elsker tilbakemeldinger, og vil gjerne høre fra dere ♥

20 kommentarer

20 thoughts on “DET ER VANSKELIG FOR MEG

  1. Din blogg – ditt liv. Det er klart du må gjøre som du vil! Jeg fikk faktisk tilbakemelding en gang på at jeg ikke burde skrive så mye om Pappa og at han ikke lengre er her mer. Altså – det gjør jeg som jeg vil! Det hjelper meg, og da velger jeg å gjøre det. Om noen har problemer med det, så får de gå et annet sted da, det er jo faktisk ikke verre enn det 😀

  2. Folk vil alltid finne noe å klage på. Skriv d du føler for. Jeg syntes du er flink og vil man ikke lese det innlegget så er det ikke verre enn å komme tilbake neste dag og lese noe annet du har skrivd 😉 det er bare å ikke være fokusert på å skape problemer.. . Blir oppgitt av enkelte

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *