BILDENE SOM ALDRI KOM PÅ BLOGGEN

Categories Ikke kategorisert

56 kommentarer

56 thoughts on “BILDENE SOM ALDRI KOM PÅ BLOGGEN

  1. Jeg synes du ser kjempe pen ut jeg, godt at du tørr sier jeg 🙂 er ikke mange som tørr å legge ut sånne bilder. God bedring til Celine og kos deg videre i Trondheim 🙂

  2. Hei!
    Du er så utrolig pen, og jeg hadde dødd for å ha like fin kropp som deg!! <3 <3
    Hilsen Thea 14 år.

  3. Til Anonym 05.09 kl 19.35: skjerp holdningen og skaff dg ett liv! Hennes blogg, hennes bilder, da skal ikke du gå rundt å skrive hate! Hvis du ikke liker bloggen så ikke les den!!!

  4. Folk? Hva er galdt med dere? Hva er vits med å skrive stygge ting og si ting du tror andre mener for å være kul? Syntes det er kjempe tullete å sitte hjemme foran en telefoen eller pc å skrive drit om andre. Folk sier kanskje at de ikke bryr seg men det går faktsik inn på folk til slutt. Jeg syntes synn på dere at dere har så lite liv at dere må gå rundt å skrive drit om andre. Tenk at dere sto i den samme situasjonen du, du hadde ikke likt det. Vil bare si en ting til, tenk dere om før dere skriver drit..

  5. Kofer skriver du Swipe up så er det mye stygge bilder av meg? Det er jo bare modell bilder du legger ut? Såg for meg noen løyne selfier eller noe sånn….

  6. Eg synest alle bildene var veldig fine !😍💕 Spesielt Nr.6 😂😂😂❤️ Du ser jo fine ut på alle bilder😍😍❤️

  7. Du har 1 stygt bilde, resten er jo tatt med proff kamera og sånn. Iriterende når du sier det er stygge bilder av deg men så er det egt bare fine bilder.

  8. Du får ikke til det å være stygg, sorry <3 var verdt et forsøk da. Prøv igjen om 50 år.
    Btw, liker at menneskene her ikke taklet at du ikke klarer å ikke-se bra ut. Livet.

  9. såå fine bilder <3 elsker antrekket på bilde nr 9, hvor er genseren og skjørtet fra? 🙂

  10. Her var det jo mange fine bilder, bilde nr5 er du jo utrolig vakker på, bilde nr11 er et helt herlig bilde av dere 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *