JEG KUNNE BLITT BETATT AV KEVIN

Categories Paradise Hotel

Jeg får nesten daglig spørsmål om jeg noen gang har vært betatt av Kevin, og jeg har alltid sagt nei. Det som likevel er litt morsomt er at etter jeg ble kjent med Kevin, så kan jeg med sikkerhet si at jeg kunne blitt betatt av han. Nå har vi friendzonet hverandre så mye som det bare går, så det er noe som aldri kommer til å skje eller kunne skjedd. Kevin vil alltid være en venn i mine øyne, det er bare morsomt å se hva personlighet kan gjøre med et menneske. Som dere vet var jeg utrolig dømmende når det kom til første inntrykket av Kevin. Jeg ville absolutt ikke stå med han som partner, og gruet meg skikkelig til å skulle dele rom med han. Jeg var helt sikker på at vi ikke kom til å ha noe til felles. Det er skremmende å se hvor feil man kan ta. 

Jeg dømte Kevin etter et bilde før jeg i det hele tatt visste noe om han. Med engang vi fikk møte hverandre oppdaget jeg at hadde vi så mye til felles. Selv om vi kan krangle som et søskenpar noen ganger, er virkelig Kevin verdens snilleste. Han er omsorgsfull, morsom og akkurat den typen jeg kunne falt for. Det er noen mennesker man møter som man automatisk bare får et vennskapelig forhold med, og det er akkurat sånn det er med Kevin. Så nei, jeg har aldri vært betatt av Kevin og kunne heller ikke blitt betatt av han nå. Jeg er meget fornøyd med nåværende kjæreste, men jeg regner med at dere forstår hva jeg mener? Jeg kunne derimot blitt betatt av en sånn gutt som han, og det hadde jeg aldri trodd. 

9 kommentarer

9 thoughts on “JEG KUNNE BLITT BETATT AV KEVIN

  1. Kan du skrive et helt innlegg om hvorfor du er forelsket i Morten?? Hva det er med han som gjøre deg forelsket

  2. Stakkars kjæresten din som får vite at du faktisk “kunne ha” blitt betatt av Kevin, men at dere er “bare venner” og ingenting mer kunne ha skjedd.
    Tenk om han skrev et helt likt innlegg om en annen “venninne” av han der han forteller at han kunne ha blitt betatt av henne og blir tiltrukket av jenter som er som henne.
    Dere har tydeligvis et shaky forhold…

  3. Ikke kjedelig i det hele tatt, tvert imot! <3 Begge to e veldig lett å like, så skriv så mye du vil om dem:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *