MORTEN OVERRASKER MEG

Categories Videoblogg

Som dere kanskje fikk med dere så dro Morten tidligere hjem fra Trondheim enn meg. Planen var at han skulle komme tilbake igjen bare noen dager senere, noe som “aldri” skjedde. Jeg spurte han hver eneste dag, men jeg fikk bare “vet ikke til svar”. Til slutt sa han til meg at han ikke kom til å komme likevel, dere kan tro jeg ble lei meg, haha. Jeg ble derfor veldig overrasket når jeg våknet til Morten på døren med roser i hånda, så utrolig søtt gjort av han <3 Jeg hadde ikke sett han på lenge, så dere kan tro jeg ble glad. 

{

Trykk deg inn på bildet så kommer du direkte til videoen <3 Husk å følg meg HER og Morten HER for å være en av de første som ser når vi legger ut ny video. 

8 kommentarer

8 thoughts on “MORTEN OVERRASKER MEG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *