MED 10 MILLIONER PÅ KONTOEN

Categories Ikke kategorisert

bildene er tatt fra google.no

I går satt Andrea, Morten og jeg å snakket om hva vi hadde gjort om vi en dag hadde våknet opp med 10 millioner på kontoen. Det var morsomt å se hvor mye forskjellig vi tre ville ha brukt pengene på, jeg synes selvfølgelig mine ideer var best, hehe. Jeg tenkte jeg skulle dele med dere hva jeg hadde gjort med så mye penger på kontoen min. 


Jeg hadde satt meg på første flyet til LA, ordnet meg og noen venner oppholdstillatelse og en leilighet. Som dere vet har jeg så lyst å bo i LA, så gjett om jeg hadde tatt muligheten om jeg hadde fått den. 


Selv om halvparten av pengene hadde vært borte nå, så hadde jeg likevel kjøpt en Porche Cayenne og en Ferrari. Disse to er helt seriøst drømmebilene mine, og det å kunne eie en av de, HERREGUD. Jeg dør faktisk bare av tanken, det hadde vært helt sykt. Skal man først bo i LA, så må man jo gå all inn 😉


Jeg har alltid ønsket meg en skikkelig dyr klokke. De merkene jeg synes har finest klokker er Hublot, Rolex og Chanel. Jeg skal helt klart kjøpe meg en slik klokke, men hadde jeg våknet med 10 millioner på kontoen ville jeg kjøpt den med EN gang.

Young stray dog sleeping on pavement in india
Donert en stor del av pengene til barnehjem og sheltere som hjelper hjemløse dyr <3 Dere vet at jeg en dag har en drøm om å starte et slikt shelter? Eller i alle fall jobbe på et. Det hadde vært så givende. 

Jeg ville også gitt mamma penger, sånn at hun kunne gjort akkurat det hun ønsket i noen år <3 Så ville jeg nok også kjøpt meg en leilighet, om jeg hadde hadde noe penger igjen, hehe. Hva ville DU brukt pengene på om du hadde fått 10.millioner? 

17 kommentarer

17 thoughts on “MED 10 MILLIONER PÅ KONTOEN

  1. Hadde gitt halvparten til mamma, fordi jeg er veldig mammadalt, gitt en halv til alle brødrene mine og pappa, og resten hadde jeg spart.

  2. Penger er ikke så viktig, virker som det er det eneste du tenker på. Helsen din er viktigere, vær fornøyd med den!

  3. Jeg hadde kjøpt meg leilighet eller et hus og en Lamborghini (drømmebilen) 😄 Resten av pengene ville nok godt til å reise, hvis det hadde vært noe til overs 😂👏🏼

  4. Jeg har kjøpt opp en del leiligheter starta et sted og starta en karriere med pengene. For da varer de ikke kun for en dag men for resten av livet. Kjøpt byggeobjekter ( nye leiligheter) som per dags dato koster for eks 5 mil, om to år når de er ferdig koster de 7 mil, også selger du igjen å tjener 2 mil.
    Hadde nok tenkt på å bygge en fremtid 🙂
    Lærer av studiet jeg går på.
    I seg selv er ikke 10 mil så mye penger 🙂

  5. 10 mill er lite om du skal bruke dem opp med en gang. Det lønner seg enten sette i banken og få gode renter (fond), eller investere i feks boliger i utlandet eller noe man kan leie ut. Korttenkte folk med penger funker ikke, ref luksusfellen!

  6. ville satt inn fire mill på sparekonto/fond, brukt 50k på nye klær, mobil og dyrlege til katta og hunden, så ville jeg gitt resten til mamma sånn at hun kunne betalt ferdig lån, pusset opp huset, kjøpt ei hytte og evt tatt med broren min og jeg på ferie

  7. hadde nok sikret barna mine sin fremtid , de hadde nok fått 4,5 mill hver, og den siste milionen hadde jeg brukt på og reise, vil til maldivene og det koster ca 90 000 med alt sammen, har ikke råd til det og så hadde jeg tatt med familien 3 mnd til usa for resten 🙂 har ikke noe gjeld lengre,så da hadde det bare gått til barna og reise

  8. Omg du burde starte en shelter!!! Du hadde sånn serr det hvert helt perfekt til det❤❤❤ da skal jeg komme å adoptere en hund

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *