BLOGGERKJÆRESTE = DÅRLIG LIV

Categories Ikke kategorisert

Sofie har blogget en stund nå, og etter noe måneder merker jeg at det er ting som irriterer meg med bloggingen.

–  Hun er alltid opptatt med bloggen. Hun har noen timer her og noen timer der, men kan aldri sette av en hel dag til å være med meg.

–  Nesten det eneste hun snakker om blogg, eller noe som har skjedd i bloggverden. (akkurat som jeg bryr meg).

–  Hun spør om jeg kan ta bilder av henne hele tiden, til og med i søvne. Ber meg sette på vekkeklokke og ta bilde av henne når hun sover, og klokken er 04:00.

–  Lite lesere = stress og dårlig humør.

–  Hun bruker mer tid på bloggen enn meg.

–  Jeg må ta swipe up 8 ganger om dagen på snap og insta.

–  Spør meg om bloggtips hver dag. 

–  Dreper snap og insta med swipe up.

–  Ber meg redigere bildene og videoene hennes, når jeg egentlig vil spise grøt og se på Skal Vi Danse.

( Ta dette innlegget med en klype salt 😉 )

16 kommentarer

16 thoughts on “BLOGGERKJÆRESTE = DÅRLIG LIV

  1. Nå som Grunde fra PH er med på “Skal vi danse”, kommer dere til å stemme på ham eller ikke?

  2. Off topic!
    Er du vegiterianer eller veganer? aldri tenkt over dette med kjøtt før jeg så filmen “what the health” på netflix. Fikk sjokk over hvordan verden lurer mennesker for å tjene penger i tillegg til dette med dyr og kjøtt!! 🤢
    Har du tips til en hverdag uten kjøtt? Middagstips/Frokost/Lunsj, osv? ❤️❤️❤️

  3. Jeg er enig med Morten, hun trenger jo ikke å skrive 1000 innlegg om dagen kanskje et på kvelden om hva hun har gjort eller no det er ikke rart at Morten blir sint/ irritert

  4. Digger når Morten skriver😂 Skulle gjerne hatt en spørsmålsrunde med han i nærmeste fremtid…

  5. Er vel en grunn til at han kommer hjem til meg nesten hver dag. Ikke bare bare å ha en bloggerkjæreste gitt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *