WHAT TO DO ON A SUNDAY

Categories Ikke kategorisert

Jeg møter alt for mange mennesker som misliker søndager, HVORDAN? Personlig er søndag min favorittdag. Det er mange som klager på at det er alt for lite å gjøre på grunn av at at alle butikkene er stengt, men trenger man virkelig å shoppe 7 dager i uken? I dag skal jeg ha på meg joggebuksa og hettegenseren i hele dag. Jeg skal se masse Kardashians og en dokumentar, så skal jeg lage pizza i kveld. Er dette en kjip dag? NEI. 

♥ Start dagen med å sove til våkner av deg selv. Med mindre jeg har noe jeg må rekke har jeg aldri alarm på søndager, det er min hviledag. 

♥ For meg som bor i Oslo er søndag en perfekt dag å gå en lang tur med Celine, hvorfor? Det er nesten ingen mennesker ute. Det er skikkelig digg å kunne komme seg ut i frisk luft etter å ha sovet lenge. Anbefales

♥ Dette er så typisk bloggertips, men se en serie eller en god film. Nå har jeg fått dilla på Kardashians igjen, så bare i dag har jeg nesten sett en halv sesong, hehe. Jeg ser Kardashians på TV2 Sumo. Jeg anbefaler også en film som heter Trade, den er sykt bra. Den lå ute på Netflix før, men er dessverre fjernet 🙁 Den handler om en jente som blir kidnappet i Mexico å ført over grensen til USA for å bli solgt. Dette er noe som skjer hveeer dag i den virkelige verden, så det er en utrolig trist, men lærerik film. 

♥ Spar kosen til søndag, og du vil starte en ny uke på best mulig vis. Jeg føler alle har en tradisjons med å kose seg på fredag og lørdag, why? Søndag er jo desidert den beste dagen, for da slipper du å ha lyst på godteri en hel helg. Jeg synes det er mye bedre å ha noe å glede seg til, enn å ha noe å angre på. Jeg hater alltid med selv om jeg spiser godteri på fredag, for da har jeg så lyst på det på søndag 🙁 I dag skal Morten og jeg spise pizza å kose oss, jeg gleder meg!

♥ Planlegg din neste reise. Søndag er seriøst den perfekte dagen til å planlegge og kanskje bestille en tur? Skal du reise neste sommer er det lurt å være tidlig ute for å få de beste tilbudene. Etter mye reising har jeg utrolig nok blitt veldig god til dette, kanskje jeg skal skrive et innlegg hvordan jeg bestiller og organiserer mine reiser? 

♥ Når man går på skole og kanskje har jobb er hverdagen ofte veldig travel, så hvorfor ikke bruke den beste dagen i uka på å invitere venner på middag? Jeg elsker å invitere vennene mine over til middag på søndag. God mat, venner og godteri? PERFEKT. 

♥ Før jeg fikk helt dilla på smoothie, som er det eneste jeg spiser til frokost for tiden, så lagde jeg meg alltid en god frokost på søndager. Jeg spiser aldri rundstykker i ukedagene, rett og slett for at jeg liker å kose meg med det på søndager. Hva er ikke bedre enn varme rundstykker, kokte egg og nutella? OMG. Selvfølgelig ikke sammen, men på hvert sitt rundstykke haha. 

♥ Før jeg fikk meg en blogg og en veldig varierende hverdag planla jeg aldri uken, nå gjør jeg alltid det. Hver søndag setter jeg meg ned å planlegger hele neste uke, sånn at jeg vet nøyaktig hva som skjer. Dette er alt avtaler med venner til jobb. Jeg er mester på å booke to møter samme tid og samme dag, bare spør vennene mine. Det har skjedd litt for ofte at folk har blitt sure på meg for at jeg har glemt en avtale, så avtalt noe annet. DERFOR noterer jeg ALLTID alt i kalenderen min nå 🙂

5 kommentarer

5 thoughts on “WHAT TO DO ON A SUNDAY

  1. Den gule genseren du brukte igår hvor kjøpte du den? (Møtte deg igår forresten genseren var kjempe fin)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *