AQA MED MORTEN

Categories Ikke kategorisert

Er det noen gang kleint mellom dere?
Det kan være ganske kleint de få gangene vi krangler. Begge er veldig sta, så istedenfor å si unnskyld så har vi klein stillhet i et par timer før det gir seg. 

Vil dere ha barn?
Det er ikke noe vi har snakket om, så for øyeblikket er det helt uaktuelt. Som dere kanskje vet har ikke jeg så lyst på barn, men vi får se hva fremtiden bringer. 

Hva fikk deg til å falle for Sofie?
Jeg falt for Sofie inne på hotellet. Det måtte vært bare måten hun er på. Elsker personligheten hennes. Hun virker bare så trygg på alt hun gjør og tar veldig godt vare på meg, noe jeg setter utrolig stor pris på! Hun er den herlige personen jeg har møtt. Ser fram til alt vi skal gjør sammen.

Hva gjør dere mest sjalu?
Sofie: Det er vel ingen hemmelighet at Morten får mye oppmerksomhet fra jenter, så om mange ukjente jenter klenger på han kan jeg selvfølgelig kjenne på det. Det skal faktisk mye til for at jeg blir sjalu, så godt spørsmål egentlig. 
Morten: Det som gjør meg mest sjalu må være alle de guttene som vil ha henne. De som kommer bort til henne på byen osv. Hun er hyggelig med alle så sier aldri nei til prat.

Krangler dere mye?
Vi krangler faktisk veldig sjeldent, noe som er veldig deilig. Jeg tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger vi har kranglet i løpet av forholdet vårt. 

Har dere vurdert å gjøre det slutt?
Helt i starten var vi veldig usikker på om vi skulle orke å ha et “media forhold” så ja. 

Hva er det verste med Sofie?
Det verste må være at bloggen tar veldig mye tid, noe jeg likevel forstår.

Hvordan er Morten når han er full?
Irriterende… Haha neida. Morten er ganske lik seg selv egentlig, det er veldig sjeldent man merker på han at han er full. Han er jo litt tilbakeholden type, så han blir mer utadvendt når han er full. 

Hva er fremtidsplanene deres?
Reise så mye vi bare kan. Det er bare å følge med på bloggen og Youtube, vi skal bli en skikkelig reiseblogg <3

Hva hadde dere gjort nå om dere ikke hadde vært med på PH?
Sofie: Ikke vært kjærester i alle fall, hehe. Jeg ville nok bodd i Trondheim enda, og jobbet i hjemmesykepleien. Så ville jeg reist de gangene jeg hadde hatt mulighet. 
Morten: 

Når ble dere sammen?
Ingen av oss vet når vi ble sammen, det bare skjedde. Vi begge er enige at det skjedde mellom april-mai engang 🙂

Tre fun facts om hverandre
Morten snakker KONSTANT babyspråk. 
Han klarer ikke å stå opp før klokken 11, for han er alt for trøtt stakkars ://
Morten er utrolig flink til å ta bilder og filme. Han er også kjempe god til å redigere.

Sofie er livredd for fly, men veldig lyst til å hoppene fallskjerm, Hmm! Make sense
Sofie hater tær over alt på jord! Hvis man kaster sokker eller er borti henne med tærne er hun nesten på gråten! Elsker plage henne med akkurat det, er nesten blitt hobbyen min

Føreste gang siden Mars vil Sofie ligge på venstresiden av sengen. Har alltid vært sånn at hun skulle absolutt ligge til høyre, men i de siste dagene har vi byttet. veldig deilig.

Er det sant at Morten ikke liker at du blogger?
Hver gang Morten har skrevet et innlegg på denne bloggen så er han bare seg selv. Det vil si at han tuller ekstremt mye, haha. Han klarer ikke å skrive et seriøst innlegg, så derfor blir resultatet som så. Det er nok noe med bloggingen han irriterer seg over, men ikke så mye som han ga uttrykk for i innlegget han skrev HER. 

Hvor lenge har dere vært sammen?
4-5 måneder 🙂

Hva er det beste med å være sammen med Morten?
Vi har det så utrolig morsomt sammen. Han er som en bestevenn for meg, selv om han er kjæresten min. Vi har et veldig vennskapelig forhold, om jeg kan kalle det det? Det høres kanskje rart ut, men jeg har det like morsomt med han som jeg har med vennene mine. Jeg føler mange har et sånt forhold der de er skikkelig kjærester, og har et forhold til kjæresten og et til vennene sine. Vi har det selvfølgelig vi også, men jeg bare føler at han er bestevennen min også. Kompliserte greier. 

Hvor høy er du?
Jeg er 172cm 🙂

10 kommentarer

10 thoughts on “AQA MED MORTEN

  1. Det står ikke hva Morten tror på ?hva hadde dere gjort nå om dere ikke hadde vært med på PH

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *