FORHOLDET VÅRT ER IKKE PERFEKT

Categories Personlig

Daglig får jeg kommentarer om at forholdet til Morten og meg er så perfekt. Vi er goals og har et drømmeforhold. Forholdet vårt er langt i fra perfekt. Det er ikke lenge siden vi var så uenige at vi ikke snakket sammen på en hel dag, rett og slett for at begge trengte tid. Vi kan bli sint, lei og frustrert vi også. Vi sier ting vi ikke mener, og krangler over meningsløse ting. Jeg kan noen ganger tenke at livet uten Morten ville vært lettere, til jeg angrer noen sekunder etterpå. Jeg elsker Morten, selv om han kan utfordre meg ekstremt mye noen ganger. 

Hele poenget mitt er at forholdet vårt ikke er så perfekt som det kanskje kan virke fra utsiden. Men vi har det bra sammen. Jeg er lykkelig, og det vil jeg tro han også er. Selv om Morten virkelig kan gå meg på nervene noen ganger, så er det likevel så mye jeg elsker med han og forholdet vårt. 

♥  Morten hater egentlig å holde rundt meg på grunn av at armen hans alltid sovner, men han gjør det likevel. Jeg pleier ofte å våkne av at han ikke holder rundt meg, og da må jeg vekke han for å få han til å ta rundt meg igjen. Jeg vet han egentlig hater det, så det er egentlig ganske søtt gjort. 

♥ Han hjelper meg mye med Celine, noe som absolutt ikke er en selvfølge. Han går turer med henne, mater hun og passer på henne når jeg ikke har tid.

♥ Er jeg sliten en dag tar Morten seg av bloggen. Jeg spør aldri, han er bare så søt at han alltid tilbyr seg å gjøre det. “Skal æ skrive et innlegg for dæ eller?”

♥ Vi kan være i samme rom, uten å måtte gi hverandre så mye oppmerksomhet og bekreftelse hele tiden. Begge har mye å gjøre, noe som gjør oss veldig usosiale. Derfor tar vi noen minutter der vi koser litt før vi begynner å jobbe igjen, det er veldig koselig. Sånn som nå la jeg meg i armkroken hans i noen minutter, før jeg var rett tilbake på pcen igjen. 

♥ Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen; JEG ELSKER AT MORTEN ER LIKE SPONTANT SOM MEG <3 Ikke bare det at han er spontan, han elsker også å reise. Det er så viktig for meg å ha dette til felles, da jeg virkelig brenner for å reise og oppdage nye steder. Det er bare 3 dager til vi reiser, herreguuuud. 

♥ Det er selvfølgelig ikke et must, men for meg er det utrolig viktig å gå godt overens med familien til Morten. Jeg tuller ikke når jeg sier at han har verdens beste familie, de tar alltid så godt vare på meg.

♥ Han godtar mine syke humørsvingninger. Som jeg har skrevet litt om før så sliter jeg med mitt, noe som kan gjøre meg til en veldig krevende person å være sammen med. Morten vet at jeg ikke mener noe vondt med det, og støtter meg alltid på en så utrolig fin måte. Sist jeg kom gråtende hjem for ingen grunn kom han etter meg inn på rommet, og bare holdt rundt meg. Takk for at du er du

♥ Når alt kommer til alt så er jeg bare glad for at du er du. Selv om du kan være en utrolig krevende person å være sammen med, så har du så mange fine egenskaper som jeg elsker. Jeg vet veldig godt selv at jeg også kan være veldig krevende og ikke minst sta. Det er derfor det er så godt å se at vi klarer å få det til å funke så bra, til tross for personlighetene våre. Jeg kunne aldri byttet deg ut mot noen <3 du er virkelig best.

20 kommentarer

20 thoughts on “FORHOLDET VÅRT ER IKKE PERFEKT

  1. Elsker at du er ærlig om at dere ikke er 100% perfekte!! Dette gjør dere perfekte❤️
    Elsker bloggen din og dere så mye💛

  2. Leste den kommentaren om abort.. venninna mi er 04 altså 13 år.. hu måtte ta abort igår fordi hu hadde hatt sex og blitt gravid liksom.. syntes synd på hu, men samtidig syntes jeg hu var litt dum.. hu burde ikke hatt sex når hun bare er 13. Jeg er 14 og er fortsatt jomfru.. og det er jeg glad for!❤ keep up with the good work Sofie, loveyou❤❤

  3. Jeg tror mange mener dere er perfekt fordi de ikke legger merke til det negative du sier fordi det er så mye positivt som tar over og/eller fordi dere kan ha opp og ned turer, men blir alltids venner igjen. Det kommer også ganske godt frem at kjærligheten mellom dere er veldig sterk, virker ikke som at noe som helst kan bryte den!
    (Hvordan får du røde hjerte som punkter?)

  4. Dere er skikkelig søte sammen! Åå heiet på dere på Ph, og at dere fortsatt har det så bra sammen, gjør meg så glad!!<33

  5. Åårh😭😭😍 guuuri så herlig innlegg. Dere er sååå heldige som har hverandre, perfekt eller ei☺️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *