HAPPY BIRTHDAY

Categories Ikke kategorisert

Nå er leiligheten vår fylt med alt for mange mennesker, så om vi er hjemløse i morgen vet dere hvorfor. Jeg er alltid skeptisk til å ha vors med masse mennesker, men Andrea er stikk motsatt. “Har hatt så mange her før”. Det er uansett hun og Martine som er bursdagsbarn i dag, så det er de som skal få lov til å bestemme i hele kveld. Som dere ser har Andrea virkelig styrt og ordnet her i dag, det har blitt så fint. 

Julie og jeg skulle egentlig overraske Andrea med masse cupcakes, men det var tydeligvis veldig vanskelig. Eksisterer det virkelig ikke et eneste sted i denne byen der de selger cupcakes? Jeg googlet og fant til slutt et sted som hadde flyttet til Bærum. Det endte derfor med at vi dro på 7-eleven for å handle litt snacks til i kveld. Kanskje ikke like fancy, men veldig godt da. 

Kjenner dere igjen disse kjolene? Andrea og jeg brukte de på premierefesten den 13.Mars, og nå skal vi ha de på igjen. Jeg elsker denne kjolen, den er så fin. Jeg har ventet lenge på en anledning til å kunne bruke den igjen, og nå fikk jeg endelig muligheten <3 Den er nok litt for mye til å dra på byen med egentlig, men det får så være. 

22 kommentarer

22 thoughts on “HAPPY BIRTHDAY

  1. Åå det så veldig godt ut!! Sykt koselig med sånne vors der man har ordnet istand litt kos:)) Veldig fine var dere også!

  2. Du må melde deg på Top model ass ! Sånn som du tenkte sist gang 😉 hvorfor ikke? Tror du kan komme langt

  3. Åååååkei <3
    Fra ei finnmarksjenta til ei som e litt forvirra over kor ho stamme fra 😉
    Syns du e fette rå. Du vet å skape overskrifte å kaos blandt janteloven Norge.
    Det fortjene ingenting anna enn respekt å beundrelse fra mi sia.
    Morten å du e flott ilag, å om du føle dæ sårbar pga. alt du dele offentlig så e det en SUNN reaksjon som en veldig offentlig person. Hadde du derimot vært naiv om det hadde det vært en helt anna historie.
    Fuck "hate" å til he****e med folk som går imot.
    Takk for mæ:* god finnmarksklem fra J 28 Hammerfest ( asl lissom)

  4. Åh, det er så fint å se at det ikke bare meg som er kraftig. 🙂 Dette er hovedsaklig grunnen til at jeg leser din blogg.
    Jeg veier 75 kg. på mine 1,65 cm.
    Love your blog. :)))))

  5. Hehe, man får kjøpt cupcakes i Oslo, Sofie. Men da må du nok bestille på forhånd. Jeg jobber selv på et konditori hvor vi lager det (på bestilling) 🙂
    Kjempefine kjoler<3

  6. Nydelige kjoler <3 Kos dere masse, og gratulere med dagen både til Andrea og Martine! Jeg har forresten kontaktet deg etter oppfordringen din fra kommentaren ang det å være alenemamma og leve "tight"..
    God helg, og klem <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *