FERIEBILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN

Categories Reise

HAHA, ikke alle ørkenbildene ble like fine 🙂 Her har dere sannheten

WIII, endelig på tur til Dubai <3 <3 SÅ GLAD

Sooo happy etter å endelig få smoothie igjen. Som dere sikkert har sett på Snapchat (sofieeec) så drikker jeg dette hver eneste dag. 

Vakkert 🙂 Veldig fint med gule tenner også. Takk lyset <3

Hahhaha hva skjer her??

Sånn her ble egentlig bildene jeg har lagt ut tidligere. Både på blogg og Instagram; Sofieenilsen 🙂 Alltid like hyggelig å vise dere hvordan bildene egentlig er. Hilsen gladlaksen Sofie som elsker å bade <3

22 kommentarer

22 thoughts on “FERIEBILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN

  1. Elsker disse innleggene dine<3 blir så glad når dere også viser at dere har feil og ikke ser bra ut på ALLE bildene som blir tatt

  2. Hei! Bare en liten kommentar til hva du skrev om barneekteskap i Norge. Det er ikke like ille som det høres ut som, fordi barn som er over 16 kan bare gifte seg med tillatelse fra de som har foreldreretten, og fylkesmannen, og det må sterke grunner til for å få det innvilget😊 en ap- politiker vil ta det bort, men jeg syntes det er fint at man har muligheten, det er jo frivillig uansett, og i Norge skjer det ikke så ofte at man gifter seg med noen som er mye eldre😆

  3. Det at du har sånne innlegg er ganske viktig!! Du viser det at man ikkje skal skamme seg over at man kanskje ikkje ser like bra ut på alle bilde, uansett om du meina dei er skikkelig stygge elns så syns vertfall eg at du alltid er fin❤️

  4. Synes bildene er kule, det siste bildet var litt mystisk stilig. Hvis jeg kan kalle det det 😛

  5. Noen ganger lurer jeg på om du kommenterer din egen blogg anonymt. De kommentarene som du legger ut på snap for å få fler klikk.

  6. hahahaha, geniale bilder! Viktig og vise at alt ikke alltid er 100% perfekt👍🏻😊👏🏼

  7. Jeg liker veldig godt at du er ærlig og legger ut noen stygge bilder også❤selv om jeg synes du er søt på alle bildene 💓💓

  8. altså du er NYDELIG, men hvorfor er det så ille og ha «gule tenner? altså dine var ikke i nærheten av gule engang, kanskje en shade mørkere enn perlehvit liksom.som sagt du er utrolig vakker, men trenger ikke poengtere ut at du ikke posta det pga gule tennrr, når mange inkl meg selv har myee verre uten at det er ille

  9. Anonym: Hahaaha, dette må virkelig være dagens kommentar 😀 Du, det har jeg hverken tid eller energi til. Jeg mottar ubehagelig kommentarer hver dag, hvorfor skal jeg ønske å gjøre dette mot meg selv?
    Kommentarene legges selvfølgelig ut på Snap for oppmerksomhet, det er det vi alle bloggere ønsker 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *