PÅ STRANDEN MED MAGETRØBBEL

Categories Reise

Etter en lang natt med masse smerter våknet vi ikke før 11.00. Vi forsov oss fra frokost og egentlig alt. På grunn av magetrøbbel ble vi enige om å være på hotellet, noe som dessverre var helt umulig. Alle plassene rundt bassenget var tatt, og det var helt uaktuelt å ligge inne på hotellrommet. Vi ble derfor enige om å ta sjansen på å dra til stranden istedenfor. Vi spiste ikke frokost før 14.00, da ingen av oss hadde noe som helst matlyst. Jeg skjønte etterhvert at jeg måtte spise noe, og presset derfor i meg en salat. Jeg var livredd for at magen min skulle reagere, noe den ikke gjorde. Restauranten vi var på i dag var forresten kjempe god, den anbefales på det sterkeste om du skal til Dubai.

Jeg måtte ta med det siste bildet av meg, selv om jeg ikke var fornøyd med det. Jeg synes det var så ulikt meg, at jeg nesten ikke kjente meg selv igjen. Hva synes dere? haha


Bikinien er fra Elsa swimwear <3 

Etter at vi hadde fått i oss litt mat etterfulgt av magesmerter kom vi oss tilbake på stranden igjen. Jeg må ærlig innrømme at det å forlate hotellrommet med dårlig mage er noe av det skumleste jeg har gjort på lenge. Hva om jeg spyr? eller må akutt på do? Se for dere at jeg hadde spydd eller bæsjet på meg midt på stranden, foran alle. Jeg vil faktisk ikke tenke på det engang, det gir meg angst. Det gikk heldigvis fint, og alt i alt fikk vi en veldig fin dag på stranden. Nå skal vi dra å spise på Buddha Bar og ta litt bilder som jeg viser dere i morgen. Ha en fin fredag alle sammen <3

15 kommentarer

15 thoughts on “PÅ STRANDEN MED MAGETRØBBEL

  1. elsker at du er så åpen, liksom “tenk om jeg hadde bæsjet på stranden” haha, sykt bra! Du er flott Sofie, stå på og jobb hardt! Dette fortjener du ;*

  2. Serr? Du ser rålekker ut i bikini! Hva er hemmelighet for å være så barbert med bikini streken? Barbering kan ikke være så sunt hverdag, og voksing hjelpe, men for 3-4 dager.

  3. Hei! Jeg har lest bloggen din en stund nå og syns du er veldig flink 🙂 jeg har bare litt konstruktiv kritikk: jeg forstår at du vil ha det preget med å ha lyse, fine bilder på bloggen, for det er jo utrolig fint! Likevel syns jeg at du noen ganger kanskje redigerer bilder litt for lyse, slik at du selv ser likblek ut 🙁 bildene i seg selv er kjempefine, men ofte når man redigerer bildene så lyse så forsvinner også de fine kontrastene i det!! Nå som du er på et såpass flott sted er det trist at alle bildene bare skal være kjempelyse, rediger heller inn litt mer kontraster for å virkelig sette fokus på de små detaljene i bildet! Bare et tips fra meg! Og stå på videre, og kos dere masse <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *