MORTEN LESER IKKE BLOGGEN MIN

Categories Personlig

Jeg får ofte spørsmål om vennene mine, familien min og Morten leser bloggen. Det som er litt morsomt, er at det er kun et fåtall av mine nærmeste som faktisk leser bloggen min (utenom mamma da, hun er min største fan, haha). De trykker seg inn, for å så trykke seg ut igjen. Jeg forstår de veldig godt, for mine aller nærmeste vet jo absolutt alt som skjer i livet mitt. Alt som står på bloggen vet de allerede, og da er det på en måte ikke vits å lese noe de allerede vet. Morten er jo en av disse, og han er kanskje den som er minst engasjert i bloggen min. Kanskje ikke så rart når vi er sammen nesten hver eneste dag? 

Jeg er på ingen måte sur eller skuffet for at Morten ikke tar seg tid til å lese bloggen, han gjør jo så mye annet for meg. Han tar så og si alle bildene mine, han hjelper meg ofte med og redigere både bilder og videoer. Han skriver også innlegg om jeg har behov for det. Når han hjelper meg så mye ellers, synes jeg det blir helt feil av meg å tvinge han til å lese noe som er totalt uinteressant for han. Han leste ikke blogg før vi ble sammen, så hvorfor skal han plutselig gjøre det nå? Morten elsker fotball, men det skjer faktisk ikke at jeg ser en fotballkamp sammen med han. Da ligger jeg heller i sengen å ser Gossip Girl eller noe som er litt mer givende 🙂 

12 kommentarer

12 thoughts on “MORTEN LESER IKKE BLOGGEN MIN

  1. Får Morten noe betalt for å hjelpe deg så mye med bloggen? På den måten at han er ansatt hos deg som fotograf feks, haha. Du tjener jo en del, så bare lurte på om du deler noe av pengene med han.

  2. Anonym: Nei, det får han ikke 🙂 Noe jeg hadde synes vært litt merkelig også. Han er jo kjæresten min, og det ville føltes unaturlig å betale han for å hjelpe meg. Vi hjelper hverandre, og det synes jeg er en fin løsning. Jeg hjelper Morten mye når det kommer til Youtube og filming, så hjelper han meg med det jeg trenger på bloggen.
    Så går det opp i andre ting, i og med at jeg tjener mer så betaler jeg som oftest også mer 🙂

  3. Den kjolen som du har på deg på bildene med Burj Khalifa, den med åpen rygg, hvor er den fra?`:)

  4. Må bare få sagt det, du e altså helt helt helt nydelig når du smiler med tennene dine! Og for et fantastisk fint bilde av dokker <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *