UKENS SPØRSMÅL

Categories Ikke kategorisert

Er du i Trondheim, i så fall hvor kan man møte deg?
Ja, det er jeg. Mitt beste tips er bare å følge med hvor jeg er på Snapchat <3 Om du ser meg er det bare å komme bort, det er såå hyggelig!

Om du kunne operert noe valgfritt med utseendet ditt, hva ville det vært da?
Godt spørsmål! Det er ikke noe jeg er skikkelig misfornøyd med utseendet mitt, og har derfor ingen ønsker eller behov om å operere. Jeg kunne tenkt meg en større rumpe, men den skal jeg trene meg til. Kanskje mørkere og tykkere bryn? Det er ikke en operasjon da, haha. Men brynene er det eneste jeg ikke liker så godt med meg selv. Jeg har jo også lært ved tidligere operasjon at det faktisk ikke hjalp å operere, så det er nok ikke noe jeg vil gjøre igjen. 

Hvordan komme seg gjennom en tøff periode hvor alt føles håpløst og tungt?
Jeg har dessverre ingen fasit på dette, men det eneste jeg kan råde deg til er å ikke gi opp. Livet er en berg og dalbane, noe det alltid vil være. Vi må bare lære oss å håndtere problemene når de kommer og gjøre det beste ut av det. Absolutt alt ordner seg til slutt, det kan jeg love deg. Jeg hadde aldri trodd jeg noen sinne kom til å føle meg normal igjen etter at pappa døde og terroren på Utøya, men jeg kom meg igjennom det. Det var aldri et alternativ å gi opp. Jeg fullførte videregående selv om jeg måtte dele det opp i flere år, da jeg ikke klarte skolen så veldig bra. Jeg kan likevel love deg at følelsen jeg satt igjen med når jeg endelig fullførte var den beste følelsen i verden. Du må bare tenke og tro at du vil få det bra til slutt. Nå vet jeg ikke hva som har skjedd med deg, men hva med å kanskje snakke med noen om det? Møt venner. Gjør ting med venner? Les en bok. Skriv ned følelsene dine? Tren? De små tingene kan hjelpe så mye mer enn hva vi selv tror.

Kunne du tenkt deg å lage en egen kolleksjon av noe? For eksempel sminke, klær eller vesker?
Ja, absolutt. Det har faktisk vært planen min veldig lenge. Jeg hadde jo tenkt å reise til LA for å ta make-up kurs, slik at jeg etterhvert kunne lage mitt eget merke. Dette er fortsatt drømmen, så får vi vente å se hva som skjer senere i livet. 

Hvem passer Celine når du er borte?
Det er veeldig forskjellig, og spørs hvor jeg skal reise. Mamma passer hun mye, Andrea passer henne, og de jeg har i Trondheim passer henne ofte. 

Hvem var din første kjæreste?
Min første kjæreste var på ungdomsskolen, og dette var absolutt ikke et sunt forhold, haha. Han var utro hele tiden 🙁 Jeg var såå forelsket i han. Rart å tenke tilbake på. 

Hvordan orker du å reise så mye?
Jeg synes det er kjempegøy å reise, så jeg ser ikke på det som et ork. Jeg er så rastløs at det å være hjemme er et ork, haha. Livet <3

Ser du på Martine L som en konkurrent? Jeg synes du klarer deg bra, i og med at hun og alle andre på topplisten har en mye større følgerskala enn deg, og likevel klarer du å holde deg så høyt oppe. Det vil si at du har en bra blogg, og at du har veldig mange faste lesere. 
Først må jeg bare si tusen takk for en veldig fin kommentar <3 Er det noe jeg har lært så er det at man ikke kan se på de andre som konkurrenter. for hvor langt kommer jeg med det? De fleste utenom Martine L har jo vært på topplisten i mange år, så jeg føler meg selvfølgelig veldig ny her. Men jeg prøver egentlig bare å gjøre mitt beste, og ikke fokusere så mye på hvor bra de andre gjør det. Det viktigste er at jeg selv føler at jeg presterer bra, og leverer innhold som er interessant og nyttig for dere 🙂 Jeg ser på Martine som en venn derimot, og vennene mine unner jeg alt godt her i verden. 

Hvor mye gram silikon har du?
Jeg har egentlig bestemt meg for å ikke svare på dette, men da spørsmålet kommer hver eneste gang velger jeg å ta det med nå sånn at vi kan komme oss videre. Jeg har 375g. Er det noe dere skal vite så er dette veldig individuelt, og det har mye å si hvor store pupper du hadde fra før. En venninne av meg har 300g, og hun har myyyye større pupper enn meg. 

Hva er det viktigste for deg?
Å være lykkelig.

Hvor høy er du?
172cm. 

Har det vært mye drama mellom dere fra PH?
Både ja og nei. Personlig hater jeg drama, og jeg synes ikke det hører hjemme blant voksne mennesker. Jeg har likevel prøvd å bare holde meg så nøytral som mulig, og ikke uttale meg så mye når andre har følt for å rope høyt. Jeg har aldri skjønt hva man tjener på å rakke ned andre på nett for å ligge høyere på topplisten et par dager, er det virkelig verdt det? Nei. Jeg er veldig åpen på bloggen, men noe synes jeg man skal holde for seg selv. Jeg har kontakt med de menneskene jeg føler er verdt å ha kontakt med, de som gir meg noe bra 🙂 

 

13 kommentarer

13 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Hei jeg lurte på om du kunne svare på dette i neste ukens spørsmål eller her i kommentarfeltet: Jeg barer lurer på om Morten reagerer negativt hvis du går i utringet klær eller klær som er litt “utfordrende” offentlig eller legger ut bilder i for eksempel bikini eller noe sånt ? du har jo lagt ut nipler, bikinibilder og alt som er egentlig haha (ikke noe negativt mot det altså), men greia er at kjæresten min sier jeg søker oppmerksomhet fra andre gutter hvis jeg går i noe med utringning eller viser kløft, så jeg får ikke egentlig gå i det jeg vil 🙁 her er det sikkert mange delte meninger, men lurer bare på ditt syn på det kanskje eller spør morten hva hans syns er på det :))

  2. Hvor er den utringet toppen/bodyen som du har på deg nå, så nettopp på snapchat, så fin😍😍

  3. Ikke noe fint med for store pupper, heller. De blir fortere hengete, og “mamma aktig”.
    En gang blir puppene større uansett, og er alltid i forandring. Hvorfor ikke bare nyte dem slik dem er? Muligens litt mindre og fastere. Men det er jo kjempe fint! Og noe man vil savne når man blir eldre.

  4. Amalie E.: Morten sier ikke noe på det, og hadde han sagt noe på det så hadde jeg (unnskyld språket) gitt totalt faen. Man må få lov å gå i de klærne man selv ønsker, og det er jo ikke for oppmerksomhet, det er jo for at du skal føle deg bra 🙂 Hadde jeg vært deg så hadde jeg gått i det jeg selv ønsket. Han må stole nok på deg til å vite at det ikke er for å få oppmerksomhet fra andre gutter. Er min personlige mening da.

  5. Hei! Fortalte du på PH til de andre at du hadde silikon? Trodde det var dine ekte skjønner du. Husker jeg fikk vite det på bloggen din senere. Jeg skal ta silikon selv og syntes du fikk et veldig naturlig og fint resultat 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *