MINE BESTE SERIETIPS

Categories Ikke kategorisert

Jeg regner med at de fleste ligger godt plassert på sofaen eller i sengen akkurat nå? Det er jo ikke noe som er bedre enn å se en god serie nå som det er mørkt og kaldt ute. En liten funfact om meg; jeg har ALDRI tid til å se på serie, og har derfor sett veldig få. MEN etter mange kjedelig dager i Paris fikk vi sett et par serier som jeg tenkte å anbefale videre til dere. Så har dere noe å finne på i kveld ♥


STRANGE THINGS

Wooohoo, denne serien har dere helt sikkert ALDRI hørt om før, hehe. Likevel så finnes det vel mennesker der ute som ikke har sett den? Jeg så ikke denne serien før vi var i Paris, for jeg synes helt ærlig ikke den virket så bra. Jeg tok så feil, og jeg anbefaler virkelig alle som tror det samme som meg å se den. Jeg kan love og garantere deg at du vil elske den. Jeg hater å se på filmer og serier som har en handling som ikke kan skje i virkeligheten, men denne serien er så utrolig avhengig og sykt bra. Denne finner du på Netflix.


YOUNGER

Dette er den beste serien, sånn helt seriøst. Den handler om Liza som er 40 år gammel, som sliter med å få seg jobb. Hun lyver derfor om alderen sin for å få drømmejobben. Dere får følge Liza og hennes liv som plutselig gikk fra å være en god voksen dame til en ung jente. Hun møter også Josh, som egentlig er alt for ung for henne. Hun lyver derfor om alderen til han også, og innleder etterhvert et forhold. Serien er så sykt spennende, morsom og ikke minst bra. Dere bare MÅ se den <3 Jeg ser den på TV2 Sumo.


13 GODE GRUNNER

Dette må være en av de beste og ikke minst viktigste seriene jeg noen sinne har sett. Jeg vet den er “gammel”, men er du en av de som IKKE har sett den så må du faktisk. Den tar opp så utrolig mange viktige teamer, og det er så mange ungdommer der ute som virkelig kan lære mye av denne. Serien handler om Hannah som tar selvmord. Før hun tok selvmord spilte hun inn 13 kassetter som er til 13 forskjellige mennesker. Alle får hver sin kassett der hun forteller hvorfor akkurat de er grunnen til at hun tok livet sitt. Morten og jeg ble helt opphengt i denne serien da vi var i Paris. Du finner den på Netflix. 


YOU ME HER

Denne serien er faktisk en av de beste seriene jeg har sett. Den er så morsom, samtidig som den er litt dramatisk. Den handler om Emma og Jack som ønsker å sprite opp sexlivet ved å leie inn en eskorte. Problemet er bare at de oppstår følelser mellom disse tre, noe ingen av de hadde planlagt. Jeg synes det er kult at de har valgt å ta opp et veldig tabubelagt tema, det er bare å sjekke kommentarfeltet mitt HER, samtidig som de spiller på humor. Du finner serien på Netflix <3


THE CARRIE DIARIES

Dette var serien jeg snakket om på Snapchat i går (sofieeec). Jeg begynte å se den for bare noen dager siden, men har allerede sett ferdig sesong en. Dette er en skikkelig jenteserie som handler om 16-år gamle Carrie og hennes liv. Jeg kjente meg så igjen i denne serien fra da jeg var ungdom, og det er nok det som gjør den så bra. Jeg kan si så mye som vennskap, drama, gutter, fester og bryte regler. Vi får også følge livet til Carrie som må vokse opp uten en mor og hvordan livet som alenepappa er. Jeg synes alltid det er snakk om “alenemoren”, så for meg er det veldig fint å se det motsatte også. Serien finner du på Netflix. 

12 kommentarer

12 thoughts on “MINE BESTE SERIETIPS

  1. Har sett alle seriene unntatt «you me here», men har lest litt om den på Netflix og har litt lyst til å se den også. ❤️

  2. Jeg har sett ferdig alle sesongen i fjor og sesong 2 så jeg ferdig fer 2 uker siden☺️😘❤️

  3. The Carrie Diaries e sånn seriøst verdens beste & morsomste serie, haha så den for sånn 5 måneda siden å e blej hekta med en gang❤️ Digger deg Sofie😘

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *