BILDER FRA TV3 FESTEN

Categories Paradise Hotel

annonse


Jumpsuiten min finner du HER ( 20% i dag folkens!!)

Er det noe jeg la merke til ved disse bildene så er det at jeg alltid lukker igjen øynene og lager kyssemunn når jeg tar bilder i mørket med blits. Jeg føler meg aldri komfortabel med blits, og tuller derfor på bildene istedenfor. Selv om bildene ikke ble de beste hadde jeg en fantastisk morsom kveld i går. Jeg koser meg alltid når gjengen samles, det er skikkelig Mexico-Vibes <3 Jeg hadde egentlig ikke tenkt å drikke noe alkohol i går, men når det var fri bar klarte jeg rett og slett ikke å si nei. Jeg er så stresset denne uken, så jeg følte ikke alkohol passet seg, men det er viktig å nyte livet mens man kan. Det endte med at jeg ble barnevakt, for plutselig var hele gjengen veldig full. Jeg synes ikke det passer seg å være skikkelig dritings på en tirsdag, så jeg valgte å ta det rolig. Nå gleder jeg meg skikkelig til julebordet på torsdag, når alle skal samles <3 

Bare en liten ting til, selvfølgelig forstår jeg at mange av dere har en mye mer stressende hverdag enn meg. Jeg forstår også at min uke vil være en ferie for noen. MEN dere kan virkelig ikke sammenligne en studenthverdag med mitt liv, for det er så forskjellig som man får det. Denne bloggen handler om meg, mitt liv og min hverdag. Den handler ikke om deres, og noen ganger virker det som enkelte har vanskeligheter for å forstå det. Dette er en stressende uke for MEG, og selvfølgelig forstår jeg at mange av dere har det enda mer stressende. For dere som ikke vet det så har jeg også jobbet og studert før jeg fikk bloggen, så jeg har selv hatt den hverdagen dere har. Så jo, jeg vet akkurat hvordan det er 🙂 Uansett, masse lykke til med eksamen alle sammen ♥

33 kommentarer

33 thoughts on “BILDER FRA TV3 FESTEN

  1. Ser poenget ditt veldig godt angående at dette er din blogg og da må du få lov til å klassifisere en uke med 4 julebord eller hva det var stressende. Jeg tror det handler om at bloggere har fått dette stemplet der “de ikke gjør en dritt for veldig store summer penger” som vi alle vet ikke er sant, dog det er jobber der ute man kanskje jobber hardt på en annen måte og ikke er egen sjef og kunne fortjent mer av den grunn osv. Jeg tenker som så at folk er litt sjalu ( er selv medisin student som gjerne skulle hatt 4 julebord frem for 4 eksamener akk nå), men tenker det er veldig viktig og bra at du tar opp at dette er din blogg og at sånne kommentarer er slitsomme i lengden. Det er mange og mye man kan være sjalu på der ute, men da må man nesten gjøre noe med sitt liv om det er så ille tenker jeg!
    Det er menneskelig å klage litt og jeg liker deg veldig godt Sofie for du virker som en jordnær jente som klarer å se begge sider av ting og du forsvarer deg ofte på en måte som ikke er provoserende, men heller lærerikt!

  2. Hei Sofie 🙂
    Kan jeg spørre om en ting ang Paradise, som jeg har vært nysgjerrig på veldig lenge?:D
    Dere fikk jo ikke lov å si til noen hvor dere skulle reise da dere ble med på PH. Folk hadde jo forskjellige dekkhistorier. Men folk har vel venner som ville ta kontakt med dere når dere var borte? Hadde ikke venner begynt å lure når de prøvde å få kontakt med dere på flere måneder, og man aldri fikk kontakt?:o tror jeg hadde meldt personen savnet jeg, om jeg prøvde å få kontakt med en jeg visste var borte, som jeg ikke fikk kontakt med på flere måneder 😮
    Hvordan funket dette? Har vært nysgjerrig på det så lenge:’D

  3. Tenkte faktisk når jeg så bildene før jeg så hva du skrev at du ser ukomfertabel ut foran kamera, alle andre smiler menst du må gjøre deg til siden du er redd du ikke ser pen ut om du prøver og være pen, og du vet me øya igjen og mussemunn så blir d no bra uans fordi det e «tull», OG VILLE BARE SI at jeg er helt likens! hater og bli tatt bilde av så trutemunnen kommer alltid me.. og det er nok pga det presse me å være så jækla pen hele tiden, tenk hvor fint om man bare kunne smilt me tennene og folk hadde ikke brydd seg om man så goals ut, hoff….. stå på!<3

  4. Ikke ha den på deg, du ser ganske stygg ut med den… pluss det er en dårlig combo med LV skoene

  5. Carina: Hei 🙂 Kommentaren din blir godkjent, det tar bare noen ganger litt tid før jeg kommer meg gjennom alle. Så nei, du sa absolutt ikke noe galt 🙂

    Jeg sa det til mine to bestevenninner + mamma, så de tok seg av alle nysgjerrige sjeler 🙂 Tror de sa noe sånn som at jeg hadde det vanskelig, og trengte derfor tid for meg selv! haha

  6. Døds fin jumpsuit😍 hvilken størrelse har du denne i? Og hvor høy er du?♥️ Lurer på om jeg skal kjøpe den🌟🙌

  7. Det at nippelen vises er vell ingenting å bry seg om. Pupper er jo bare normalt😊😉❤👍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *