GOODBYE NORWAY, HELLO NEW YORK.

Categories Reise

Genseren er fra Shein <3

ÅÅH JEG ER SÅ GLAD NÅ!!! Det er sjeldent jeg føler lykkefølelse av å være på flyplassen (fordi jeg hater å fly), men nå er jeg virkelig happy. Jeg ELSKER New York, det er virkelig en av de beste byene jeg har vært i. Jeg har alltid ønsket å oppleve New York i juletider, og nå skal endelig denne drømmen gå i oppfyllelse. Jeg har allerede planlagt dagene våre, og alt jeg kan si er at vi kommer til å gjøre mye moro. Jeg gleder meg veldig til å ta dere med på denne reisen, og jeg kan LOVE masse gode bilder og innlegg de neste dagene <3

Til dere som vil se enda mer av New York turen vår, legg oss til på Snapchat; sofieeec og mortenbotten <3 Jeg skal snappe masse 😀 Vi snakkes i New York ♥

11 kommentarer

11 thoughts on “GOODBYE NORWAY, HELLO NEW YORK.

  1. Forresten jeg lurer veldig på hvordan Morten behandler vennene sine. Er han like kontrollerende mot kompisene sine som da han var PH? Kan Morten svare på denne? Og si til han at han bør være 110% ÆRLIG. Jeg synes han hadde alle kompisene sine i sitt lille finger og som nesten ble brukt som slaver for så å gjøre hva han vil. Min mening. Jeg håper virkelig han har endret seg til noe bedre. Fordi ifølge det jeg har sett på PH før så er personlighetn til Morten veldig STYGG. Fin på utsiden men utrolig stygg på insiden. #donthateme
    Kos dere btw i NEWYORK

  2. God tur til New York, flotte deg! Håper dere får en kjempe fin tur. Gleder meg til innleggene fra turen!

  3. God tur Sofie! Pass på å kose deg masse og slappe skikkkelig av for jeg har forstått at dere kan ha det skikkelig slitsomt❤️❤️ Anbefaler virkelig å dra opp i Rockefeller! Herlig utsikt❤️

  4. Anonym: PH er et spill, noe du kanskje bør lære deg før du slenger med leppa og dømmer folk slik? Da kan man snakke om at DIN personlighet er stygg. Kvalmt å se du dømmer folk du verken har møtt eller kjenner 🙂 god tur! Håper dere får det fint 😄

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *