CHRISTMAS IN NEW YORK

Categories Reise

For at dagene skal gå rundt her i New York og for at blogginnleggene skal passe med tidene hjemme i Norge må jeg alltid sitte oppe på kveldene for å blogge. Jeg vet jeg er heldig som får ligge i sengen på hotellrommet å jobbe, men herregud så trøtt jeg er akkurat nå. Det som er enda kjipere er at Morten har sovnet, så jeg blir ikke noe mindre trøtt av å se på han akkurat. 

Klokken er nå 00.15 i New York, og vi har nesten akkurat kommet inn døren på hotellrommet. Dagen i dag ble ikke helt som planlagt, men den ble likevel veldig fin. Vi skulle egentlig gå over Brooklyn Brigde, ta masse bilder og se på Times Square. MEN jeg bestemte meg for å bytte hettegenseren jeg kjøpte på Gucci, så vi endte derfor med å shoppe istedenfor. Ganske trist, men slik ble da altså denne dagen. Da ingen av oss ønsker å bruke alle dagene på shopping, bestemte vi oss for å stikke en tur innom Rockefeller, noe dere absolutt burde gjøre om dere skal til New York. Jeg tror ikke det finnes et eneste sted i verden man kan få mer julestemning enn akkurat der, det er SÅ fint og gjennomført.


HAHA jeg ler meg ihjel av dette bildet! Gucci posen min med det nye jeg har kjøpt meg sto på bakken, og det så ut som at en forbipasserende holdt på å ta posen min. Så folkens, dette er slik jeg ser ut i det øyeblikket jeg tror jeg snart skal bli ranet for x-antall tusen. 

Det er ikke bare Rockefeller som en gjennomført, men New York generelt. Det er veldig morsomt å se hvor mye julen faktisk betyr for Amerikanerne, og hvor mye de gjør ut av de få ukene vi har med jul. Jeg tuller ikke når jeg sier at det er julepynt å finne på hvert eneste gatehjørne. Får jeg ikke julestemning her, kommer jeg nok mest sannsynlig aldri til å få det.

Vi avsluttet kvelden med Grand Central og Shake Shack, som virkelig anbefales. Det er samme konseptet som Mac Donalds og Burger King, bare MYE bedre. De har seriøst verdens beste fries, den smaker helt fantastisk. Den vi spiste på ligger på Grand Central, som forresten ikke var morsomt å vise Morten. Han liker ikke Gossip Girl, så for han er det ikke like kult å se disse stedene som meg. Hvordan kan man IKKE like Gossip Girl? Sist jeg var her var jeg utenfor der Serina, Dan og Nate bodde i serien. Jeg satt også på The met slik de alltid gjør i serien. Xoxo Sofie ♥ Det er nesten litt kjedelig å ha med Morten til New York, da han ikke ønsker å gjøre Gossip Girl ting med meg… :-((

18 kommentarer

18 thoughts on “CHRISTMAS IN NEW YORK

  1. Det virker som om dere “sløser” bort mye av tiden i New York på Uptown-shopping i Europeiske merkevarebutikker (inkludert lang reisetid fra Downtown til Uptown) – når the real NYC, unik hipster-shopping, de beste restaurantene og cocktail-barene befinner seg rett utenfor hotellet i SoHo, Nolita, Chinatown, Chelsea, Tribeca og East Willage samt over broen i Brooklyn (Williamsburg, Dumbo)?

  2. På Snapchat skriver du at disse bildene er helt SYKE!
    Hva er sykt? Ser bare helt vanlige bloggbilder jeg..
    Clickbait?

  3. Hvorfor forhåndsskriver du ikke bare noen innlegg og tidsinnstiller de da? Da slipper du jo å sitte oppe til langt på natt. Da kan du jo skrive når som helst og publisere når du selv bestemmer…

  4. Sykt fine bilder! Og vakker er du! Håper dere koser dere masse!
    Klem til dere!❤️

  5. Åå så koselig!! På bilde nummer 2 var du skikkelig pen og naturlig, vil se mer av deg slik<3
    Kos dere videre!!
    Stoor klem

  6. Det første bildet av deg var døøøds fint, elsker jakka!!! Og eeeelsker det lyse håret ditt + bryna dine har blitt så fine, u look amazing

  7. MORTEN DA🤬🤬skjønner ikke at noen ikke kan like gossip girl, jeg ELSKER det. Ser det for 4. gang nå. Hvor mange ganger har du sett serien??

  8. Synes du takler de negative kommentarene fint. Bare å ikke ta det til seg. Du virker som en utrolig bra person ❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *