INSPOBILDENE SOM IKKE BLE SOM PLANLAGT

Categories Reise

I går var vi på Brooklyn Brigde for å se og ta litt bilder. Vi valgte nok den verste dagen, for det var liten storm og iskaldt. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg ikke klarte å bevege fingrene mine på et par timer, det var helt grusomt. Som dere ser over var det veldig vanskelig å få til fine bilder i går, og det ble nok mer morsomme/stygge enn fine. Jeg holdt på å le meg ihjel når jeg bladde gjennom disse bildene. Her står jeg å poserer for harde livet, og forventer at bildene kommer til å bli SÅ bra, så er DETTE resultatet, HAHA. Vi fikk til noen fine da, som jeg skal vise dere senere <3

MISS PARADIS – Adresse: 47 Prince St, New York, NY 10012

I går var vi på Miss Paradis for å spise frokost. Vi gikk forbi denne på vei til hotellet her om dagen, og bestemte oss for å prøve den ut. Jeg skal være så ærlig å si at ingen av oss skjønte noe som helst av menyen. Det var utrolig fancy mat der, og nesten alt startet med “black bread”. Aldri i mitt liv har jeg hørt om Black Bread, og det ser jo ikke akkurat veldig delikat ut, eller hva? haha. MEN det var kjempegodt, faktisk noe av det beste jeg har smakt på denne turen. Denne restauranten anbefales på det sterkeste, om du ønsker å prøve noe nytt. 

Nå er klokken snart 11 her i New York, så det er virkelig på tide å begynne å komme seg ut av døren. Jeg var helt utslitt i går å sovnet klokken 21.00, haha. Jeg kan ikke huske sist jeg sovnet så tidlig, men jeg tror virkelig kroppen trengte det. Jeg har sovet i maks fem timer de siste dagene da jeg har hatt mye jobb å gjøre. Jeg hadde egentlig det i går også, men istedenfor ble alt forskjøvet til i dag. STRESS! Vil du følge oss på denne turen? Add meg på Snapchat; Sofieeec <3

1 kommentar

1 thought on “INSPOBILDENE SOM IKKE BLE SOM PLANLAGT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *