AT THE TOP – NEW YORK CITY

Categories Reise


ROCKEFELLER CENTER 

Hva synes dere? Er ikke disse bildene helt utrolig? Jeg får ikke sagt det nok, men denne byen er så vakker. New York er helt seriøst det beste stedet jeg noen sinne har vært, og jeg føler meg så hjemme her. Det morsomme er at jeg satt å vurderte å bli igjen for å feire jul her, så kom jeg plutselig på at jeg ikke har noen å feire jul med. Jeg føler meg så hjemme her, at jeg glemmer at dette ikke er mitt hjem. Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen. Jeg er født i feil land, og den følelsen har jeg kjent på i veldig mange år nå. Er det rart jeg er rastløs

Uansett, jeg anbefaler dere å heller ta turen til Rockefeller istedenfor The Empire State. Det er mye billigere, og man har like fin utsikt. Det koster bare litt over 200kr per person (voksen) for å komme på toppen av Rockefeller, noe som er veldig billig if u ask me. Da vi var i Dubai betalte vi godt over 1000kr for å komme på toppen av Burj Khalifa, noe som var veeldig overpriset. Jeg tror det er ca samme pris for å komme på toppen av Empire, så her kan du virkelig spare mye!

I dag skal vi dra en tur i Central Park, også skal vi se på The Plaza Hotel (der Kevin fra home alone bodde). Jeg har hørt at man kan spise lunsj der, noe jeg absolutt har lyst til å prøve. Jeg skal også gjøre meg ferdig med julegaveshoppingen min, DET skal bli deilig! Vi snakkes senere ♥

Her er noen bilder fra sist jeg var i New York. Mye har forandret seg eller hva? haha

27 kommentarer

27 thoughts on “AT THE TOP – NEW YORK CITY

  1. Når du var i Dubai måtte du kjøpe datapakke for utlandet, eller brukte du den du hadde i Norge gratis?

  2. DE SISTE BILDENE VAR SYKT INSPO FYFAEN !! Tok til og med det ene som bakgrunns bilde😻😻

  3. JEG Å FØLER MEG SÅÅ HJEMME I NEW YORK!! Bor i Norge, men følte meg så hjemme første gangen jeg var der. Morsomt at vi er flere som føler det sånn <3 😀

  4. Hei, way out opp Topičov, men… jeg mener å ha lest at du syntes du var flat bak.
    Jeg vil bare si en ting hvis du sliter med det. Vi har helt lik kropp du og jeg. Jeg er som du ser utdannet så mangt, men vil du ha et enkelt råd om hvordan kle kroppen riktig(få frem det beste, gjemme det andre)? Ikke bruk lag på lag, vi ser fort større ut enn vi er. Kle deg i trange bukser uten legg, eller helt rette bukser. Da armene ikke er veldig tynne, bruk gjerne topper som går halvveis ned på armen. Gjerne smale klær, men vi ser mye større ut når vi blir avkortet i livet, bruk gjerne noe som dekker rumpa. Nå blir jeg fryktelig redd du tror dette er stygt ment. Det er kun for hjelp. Jeg ser du får kommentarer(negativt) om kropp. Bruker du tipsene vil ingen ha noe å si. Det er engang slik at hvis vi kler oss etter type kroppsfasong vil alle sett bedre ut. Kos dere masse, samt grunnen til at jeg nevner at jeg er PT er at selv om jeg er topptrent, kaller kollegaene mine baksiden min som en rygg med hull i😱😂😂😂

  5. Hva bruker du for å ta bildene? Det er utrolig fine bilder😍 bruker du kamera? Vis du gjør det hva slags kamera har du? Veldig lyst til å ta sånne fine bilder

  6. I kjelleren på Plaza Hotel ligger byens mes lukseriøse food-court, litt som en ekstremversjon av den i kjelleren på Paleet i Oslo.
    Uansett hva du spiser, så ta mini-dounuts til dessert!

  7. du som påstår du er både pt og sykepleier. enten lyver du eller så har du TOTAL mangel på kunnskap på området ditt. begynn her: ikke kom me sånne utsagn til folk som ikke ber om det. ut i fra den kommentaren ser du ikke ut til å være eldre enn ca 16 år uansett. personlig shopper, virkelig?? dummeste jeg har lest, hvis vi ser bort fra resten av kommentaren din da

  8. Hvor gammel er du? Jeg er 32. Trenger du hjelp til noe? Bare si ifra. Jeg stiller. Skjønner at du ikke føler deg vel i egen kropp. Det er viktig. Lov å komme med tips etter så mange kroppskommentarer. Ønsker deg en God Jul. Håper nissen er snill med deg i år👍😉

  9. Hei Sofie. Det at folk kommenterer kropp og fasong er bare helt skrudd. Skjønner meg virkelig ikke på slike mennesker. Det oser sjalusi og mistrivsel over deres egen kropp på laang vei. Er rett og slett bare barnslig. Du virker som en så nydelig, snill og fantastisk jente som har vært i gjennom en HEL del. Jeg har fulgt med på deg og lest omtrent alt du har postet. Du kommer til å bli en fantastisk kone og mamma om det etter hvert utvikler seg til å bli sånn!❤️Du er et forbilde for veldig mange og du betyr mye for mange. Ikke glem det når du får slike kommentarer som er med på å knekke deg. Ikke la sånt knekke deg. Du har virkelig mot i brystet, og du fortjener SÅ å høre det!⭐️🌸🙌🏼Du er RÅ, og fortsett sånn.

  10. Herregud så fine bilder😻
    Du burde bli fotograf, siden du er så flink til å ta bilder.
    Jeg har alltid hatt en drøm om å bli fotograf og jeg har øvd mye, men du er mye flinkere enn meg.
    PS: Elsker bloggen din♥️

  11. Hei, Sofie! Jeg ville bare si at du ikke må la de som snakker nedlatende om kroppen din gå innpå deg. Jeg skjønner egentlig ikke selv hvorfor de sier som de gjør, da jeg synes du har en amazing body! Jeg synes formene dine er supre! Det er bra at du stolt går i klær som viser fram dine fine kropp! Det er ikke sånn at det er en standard for hva slags kropp som er den fineste. Alle kropper er fine! I tillegg viser du en selvtillit, noe som bare gjør deg enda mer goals! Hvis noen kaller rumpa di for liten (noe jeg synes er helt feil) eller at armene dine er for tjukke (noe som de heller ikke er), bare fortsett å gå stolt fram og vis at du ikke bryr deg! For personlig har du en kropp som er sykt pen! Og hvis du skal lissom være “tjukk”, synes jeg det er helt sinnsykt. Bare fortsett å gå i det du liker og vær vårt forbilde!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *