TAKK FOR NÅ NYC

Categories Reise

Det siste jeg vil er å skrive dette innlegget, det blir på en måte så virkelig da. Vi skal snart komme oss til flyplassen, for i dag reiser vi hjem til Norge igjen. Det er så trist, for jeg har hatt en så fin tur. Som dere sikkert har forstått så elsker jeg NYC, og det er helt seriøst det beste stedet jeg har vært. Det er heldigvis ikke så lenge til jeg skal tilbake igjen, bare 7 måneder.. hehe! Men i mellomtiden skal jeg til Bali og Los Angeles, og helt sikkert noen andre steder også. 

Takk for nå NYC, du har vært helt fantastisk. Jeg gleder meg SÅ til å komme tilbake igjen, og i mellomtiden anbefaler jeg absolutt ALLE å reise hit. Vil du ha en opplevelse for livet, er dette virkelig stedet å dra. Byen, menneskene, maten og alt som skjer. Det er helt fantastisk ♥

14 kommentarer

14 thoughts on “TAKK FOR NÅ NYC

  1. Du ha jo lagt ut toppløse bilder osv på bloggen, og det har du jo seff hatt en grunn til. Likestilling blant annet. Kunne du noengang lagt ut fittebilde hvis det var en mimring bak det, som feks at alle er forskjellig nedentil?

  2. Hei Sofie.. ser virkelig ut som dere har hatt en knalltur..har så lyst å reise selv men jeg aner ikke hva som trengs osv for å komme inn i USA??er det så vanskelig sol folk sier? Klem..

  3. Hei, jeg skal på jentetur til New York med to venninner…så hvis du vil lage en liten guide med hvor man bør spise, shoppe og gjøre på i New York vil jeg ikke klage altså…hehe <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *