I MORGEN SKJER DET

Categories Reise

annonse

I morgen er den store dagen folkens, jeg skal surfe igjen. Jeg kjenner at jeg trengte en dag fri, slik at jeg kunne komme meg litt over det som skjedde. Jeg er heldigvis veldig flink til å presse meg, så jeg tror det skal bli veldig morsomt å komme tilbake. Surfing er jo kjempegøy, og ikke minst en veldig hard, men god treningsøkt. Jeg anbefaler virkelig alle som vurderer å surfe, og gjøre det. Sist jeg surfet i Portugal synes jeg det var så morsomt at jeg bestemte meg for å bli en profesjonell surfer, noe jeg selvfølgelig skal klare en dag. Jeg må bare komme meg over vannskrekken min og generelt jobbe mer med angsten min så skal vi se at dette blir veldig bra. 

Jeg anbefaler på det sterkeste å sjekke ut Lapoint surfcamp om du ønsker å prøve deg på et surfekurs. Jeg kan garantere deg at du vil bli tatt godt i mot, både om du reiser sammen med noen eller alene. Det er mange på campen som reiser helt alene, og de har absolutt ikke hatt noen problemer med å få seg nye venner. Campene til Lapoint er også veldig fine, og jeg virkelig elsker campen her i Canggu. Ikke bare får du lære deg noe sykt kult, du får også BO på Bali. Ikke nok med at det er billig her, det er også en veldig fin øy med så mange hyggelige mennesker. Jeg elsker også den hipster/surfer viben som er på denne øyen. Det er mye vegetar og sunn mat her, og det ELSKER jeg. Er du utkikk etter inspo-bilder du kan legge ut på Instagram er virkelig Bali det rette stedet å reise <3 

37 kommentarer

37 thoughts on “I MORGEN SKJER DET

  1. Omg hvor er den bikinitrusen fra? Har lett etter en sånn så lenge! Du ser smashing ut i den :))

  2. Var dette virkelig de kuleste bildene du har tatt på lenge? Man ser jo ikke noen bakgrunn engang?

  3. Hei! Jeg lurer på om det går bra med deg? Du ser ikke inn i kameraet på noen av bildene, og du pleier å gjøre det når du har en dårlig dag.

  4. Lykke til med surfingen! Du ser forresten sykt bra ut, skjønner ikke at folk synes du har flat rompe, for den er sykt naturlig fin! Tenk hvor sinnsykt mange timer folk legger ned på trening for å få “bra” rumpe, er nesten litt trist å tenke på.. Det er så mange som ikke godtar seg selv eller er fornøyde sånn som de er:(

  5. Du ser fantastisk ut Sofie!! Beundrer deg så mye, og du inspirerer med så mye bra💋 Håper du koser deg masse på ferie i Bali!!

  6. Er dere med på noe sosialt som blir arrangert på campen? Dette er jo noe av det kuleste, spesielt Bali olympics med Albert <3

  7. Skikkelig kule bilder. Med tanke på kroppen din og høyden din så kunne du jo blitt model💋 Elsker bloggen din!

  8. Herlighet, du ser helt smashing ut! Du har ingen grunn til å være misfornøyd med kroppen – nyyyt den 😀

  9. Blir så dumt å dra bikinitrusa så utrolig langt opp i rumpa, når du egentlig ikke har rumpe… Seriøst liksom

  10. Okei, heeeelt serriøst dere som har en trang til og kommentere rumpa til Sofie til en hver tid. HVORFOR?? Hva tror dere at dere får ut av det? Skal fortelle dere en ting. Det er DERE som kommenterer slikt som skaper kroppspress, og IKKE Sofie. Vet du hva hun gjør? Hun viser stolt fram en helt naturlig, vanlig og menneskelig rumpe. Tror dere som kommenterer over her at det ee naturlig og normalt og ha en rumpe som Kim kardashsin? Da har dere hvertfall misforstått. Du ser superbra ut,Sofie! Og jeg syns det er flott at du er stolt av rumpa di! 😉

  11. Goddamn, ALLE har rumpe! Noen har bare større/ mindre enn andre hahah herreguuud!
    Pleier aldri å kommentere, men seriøst folkens, skjerpings!!

  12. Å fyy Sofie hvor kjipt hadde det ikke vært å ikke hatt en rumpe ?? Det er jo ganske tydelig at du har en rumpe eller hva ?? Så skjønner ikke hva folk babler om jeg, men jo selvfølgelig noen har STØRRE eller MINDRE rumper enn andre, men etter min mening så skal man være glad så lenge man har en 😉 rumpe er rumpe, enten om den er stor eller liten eller passe 😉 noen folk altså

  13. Slapp av 3 hakk og les kommentaren på nytt. Har jeg sagt at du ikke har lov? 🙂 Jeg sier bare at det blir så dumt, fordi det virker som du prøver for hardt (trodde du kom til å forstå den delen).
    Vær deg selv og sett pris på kroppen du har, drit i å etterligne ekle bloggere som absolutt må få med rumpa på bilder, what so ever.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *