VI HAR FORLATT BALI

Categories Reise

annonse

Som jeg fortalte dere for noen dager siden så skulle vi gjøre noe veldig spennende og ganske spontant i dag. Vi sto opp klokken 06.00 for å reise til en helt annen øy, så vi har altså forlatt Bali og Canggu. Vi har noen dager fri fra surfing, og har derfor bestemt oss for å sjekke ut øyen Nusa Penida. Vi ankom for et par timer siden, og venter på å få sjekke inn på hotellrommet vårt. Jeg kan allerede fortelle dere at jeg elsker denne øyen, herregud så fint det er her. Jeg har tatt masse bilder til dere slik at jeg kan vise dere senere i dag, dere vil elske det. 


Bilder fra vår siste dag i Canggu <3 Se skuldrene mine! haha

Vi har hatt en helt fantastisk uke på surfecampen i Canggu, og er snart klar for en ny uke på en ny camp. Jeg vet ikke om jeg skal fortsette å holde meg på level 1, eller om jeg skal bytte til level 2. Det å være på surfekurs er utrolig gøy, så jeg kjenner ikke at jeg stresser med å bli verdensmester 😉 hehe. Det er nok helt sikkert ikke siste gang vi skal surfe, så jeg har mer enn nok tid til å lære meg dette ordentlig. Jeg tenker at vi tar en dag av gangen, så ser vi hva som skjer. Nå tror jeg det blir godt med et par dager fri, før vi skal være i Lapoint sin helt nye surfecamp i Gianyar. Jeg gleder meg veldig til å vise dere hvordan den ser ut <3

7 kommentarer

7 thoughts on “VI HAR FORLATT BALI

  1. Hei! Så på snapchaten din at Morten brukte «aquamask»! Hvor fikk dere tak i den, og hvordan syntes dere den fungerer? 🙂

  2. Du ser så fin ut på bildene!!!! Å det ser drit gøy ut å være på surfekurs, er det vanskelig? Og anbefaler du det?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *