UKENS SPØRSMÅL

Categories Ikke kategorisert


Foto: Nox Sollihagen

Hvem har du fortsatt kontakt med fra PH? og hvem har du ikke?
De jeg har daglig kontakt med er Morten, Kevin, Andrea, Martine Johansen og Martine Lunde. Så snakker jeg av og til med Petter, Soph og Isabelle. 

Hvorfor ville du være med på PH?
Jeg ville være med for å prøve noe nytt, få nye venner, utfordre meg selv og forhåpentligvis få til bloggen jeg hadde drevet med i 6 år. 

Hva er din favorittfilm?
Helt klart The Notebook, blir aldri lei. 

Hvem savner du mest fra PH?
Manuel som var bartenderen vår, herregud for en fantastisk mann. Jeg savner en del fra crewet også, og noen av meksikanerne som jobbet på hotellet. Det er blant annet en som heter Leo som jobber der, og han pleide jeg å tulle veldig mye med. Den dagen presidentvalget skulle være jobbet Leo, og jeg glemte at vi var midt under innspilling av sermonien å sa derfor ” HELLO LEO”. Jeg fikk “kjeft” av hun ene som jobbet “SOFIE!!, vi spiller inn” haha. Leo hadde faktisk bedt Martine Lunde om å hilse til meg, hvor søtt er ikke det?

Hva er det slemmeste en venninne har gjort mot deg? Er dere fortsatt venner?
Jeg har faktisk vært veldig heldig, og hatt svært få mennesker i livet mitt som har vært slem mot meg, utenom ei. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, for hun har gjort så utrolig mye. Hun tørket blant annet tiss på meg da jeg sa i fra at hun ikke kunne tisse utenfor politistasjonen, hun fortalte en jeg holdt på med at jeg var forelsket i en annen (noe som ikke stemte), hun fortalte alltid hemmelighetene mine videre, hun prøvde seg på en gutt hun visste jeg likte og var rett og slett bare en rævva venninne. Nei, jeg har absolutt ikke kontakt med hun den dag i dag. Jeg har blitt såpass voksen at jeg forstår at jeg ikke trenger slike “venner” i livet mitt. 

Hvordan uke likte du best på Paradise?
Vikinguka, HERREGUD så morsomt vi hadde det. Love it. 

Det beste som har hendt deg?
Rart å si, men å overleve 22.07. Det er bare tilfeldighet at jeg sitter her i dag å skriver denne bloggen, og spør du meg, så er det verdens beste gave. 

Favoritt klesmerke? 
Jeg har egentlig ingen favoritt når det kommer til klesmerke, men jeg handler mye av klærne mine på Bikbok og Nelly. Den siste tiden har jeg begynt å få opp øynene for Høyer også, de har mye fint!

Hva liker du best med Morten?
At han er morsom, det er så UTROLIG viktig. Jeg kunne aldri vært sammen med en person uten humor, det ville vært forferdelig, haha. 

Hvordan var det når du kom hjem fra PH?
Det var godt, men samtidig veldig rart. Jeg følte på en måte at jeg hadde ganske mye uoppgjort hjemme, og hadde ingen anelse om hva som ville skje da jeg kom hjem. Jeg hadde på en måte levd i en boble som ikke kom til å være lik livet hjemme, og var derfor ganske sikker på at det som skjedde inne på hotellet ikke ville ta meg noen sted. Alt jeg kan si nå et år senere, er at man ikke kan planlegge noe som helst. Livet mitt er ikke slik jeg trodde det kom til å være, haha!

Hvordan er forholdet til deg og Morten? Har dere det bra?
Ja, det har vi. Vi har selvfølgelig hatt dårlige perioder vi også, men nå har vi det veldig bra!

Hvor god venn er du med Martine Lunde?
Ja, det er jeg. Vi klikket kjempegodt med engang, og ingenting har endret seg etter vi kom hjem. 

Skal du på slottsfjell i sommer?
Jeg vet faktisk ikke. Spør du meg blir Slottsfjell bare dårlige og dårligere for hvert år. I fjor var det heeelt katastrofe. 

Hvordan reagerer Morten på at andre jenter gnikker rumpa på tissen hans?
Han trekker seg unna, er vel kanskje ikke så mye mer å gjøre? Hadde vært kleint om han skulle kjeftet på de, haha!

Hvorfor fikk man aldri se at du og Morten kysset inne på hotellet?
Vi kysset ikke så mye. En del off cam, og resten i fylla. Jeg tror eneste gangen vi kysset edru var på finaledagen. 

Hvor mange ganger har du hatt sex med Morten?
Det vet jeg ikke, haha! Har aldri falt meg inn å telle, det hadde vært ganske spesielt. 

Hvem savnet du mest når du var på PH?
Mine to beste venninner, mamma og en person til. 

Har du hatt sex med noen andre enn Morten siden du kom hjem fra Paradise?
Ja, det har jeg. Morten og jeg hadde ikke kontakt rett etter PH. 

Hvem har du mistet kontakt med fra PH?
Alle utenom de jeg nevnte over her. 

Hva hadde du gjort om Morten hadde fortalt at han var homofil?
Jeg hadde selvfølgelig blitt lei meg, for det sier seg kanskje selv at vi ikke kunne vært sammen om han var tiltrukket av det samme kjønn. MEN, jeg hadde for all del ønsket at Morten skulle ha vært ærlig med meg om han hadde følt det slik. Sååå hadde jeg selvfølgelig støttet han fult ut. 

Når hadde du sex sist?
Det husker jeg faktisk ikke, haha. Jeg har sexforbud vettu 🙂

Hvorfor ser Morten at Martine dusjer og omvendt?
Vi bor fire stykker sammen i en leilighet med et bad, så vi kan derfor ikke låse døren når vi skal bruke badet. Det er ikke slik at de står å ser på hverandre dusje, men noen ganger må Martine pusse tennene samtidig som Morten dusjer. 

Hva er det morsomste du har gjort i løpet av livet?
Helt klart Paradise Hotel. 

Var du skoleflink på ungdomsskolen?
Absolutt ikke. Jeg var en skikkelig drittunge på ungdomsskolen, og brydde meg derfor mer om å være kul og drittunge enn å gjøre det bra på skolen. 

Hvor mange ganger i uken har du og Morten sex?
Det varierer ekstremt mye, det er aldri noe fast. 

Har du noen ganger ønsket å dø?
Ja, det har jeg. Spesielt etter 22.juli. 

Når begynte du å føle hjemlengsel på PH?
Det skjedde så mye hver eneste uke, så jeg rakk faktisk ikke å få hjemlengsel før sånn uke 8. 

Hva synes du om alt som blir tatt opp i media om dagen? angående press?
Helt ærlig så begynner jeg å bli ekstremt lei av å alltid høre snakk om hva vi gjør feil, og hva vi må slutte å skrive om og reklamere for på bloggene våre. Jeg er HELT enig at mye som deles av offentlige personer IKKE er greit, men når skal vi slutte å fokusere på ALT som er feil? Kan vi heller ikke begynne å snakke om de tingene som er BRA? De tingene som får andre til å føle seg bra. Kanskje vi faktisk da vil få fokuset bort fra alt som er feil i samfunnet vårt. Spør dere meg så synes jeg fokuset på for eksempel kropp ble enda mer ekstremt og tungt etter at vi begynte å snakke om det 24/7. Jeg er så utrolig lei av å høre “Sånn kan man ikke se ut” eller “Sånn burde du se ut”,

Når kommer du til å flytte til Trondheim?
Det har faktisk skjedd noe jeg ikke har fortalt dere om som har endret ekstremt mye. Jeg skal fortelle dere absolutt alt når jeg føler tiden er inne for det. 

53 kommentarer

53 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. bra svart. la andre være på badet når noen dusjer eller andre ting, det blir bare rart synes jeg, går an og vente på tur og låse døra er vel ikke problem, ikke ment som frekt eller kritikk <3

  2. oi, visste ikke at det var så mange fra ph som du ikke har kontakt med lenger. Men det er bra at du holder de beste vennene nermest da<3 fine svar

  3. Har du fortsatt kontakt med Soph etter at hun hang deg og Andrea ut på nettet? Er du ikke litt bitter? Hva syns du om at Andrea ikke liker henne?

  4. Trodde du var med Isabell innimellom? Ihvertfall med andre tilstede, som fest ol. Og litt Rebekka? Har bare virket slik.

  5. Trodde du var med Isabell innimellom? Ihvertfall med andre tilstede, som fest ol. Og litt Rebekka? Har bare virket slik.
    EDIT; leste fort 🙈

  6. Hei Sofie. Hørt litt rykter om at du er bifil? Er det sant? Var derfor du kysset jenta på snap? Er du isåfall åpen om at er bifil? Hva synes Morten om dette? Vet ikke om det er sant altså, men har også hørt at du har ligget med flere jenter? Tror Ikke på dette før du evt bekrefter det. Elsker bloggen din <3 Hilsen fan

  7. hva skjedde mellom alle fra ph og henote? har dere noe i mot hverandre, eller mistet dere bare kontakten?

  8. Hei! Hva mener du med «på grunn av vaginismen min»? Jeg skjønner ikke helt hva det betyr og hva det vil si…

  9. Har du sett 22.Juli filmen? Eller når skal du se den? Når du har sett den, kunne du da kanskje tenkt deg å lag et innlegg om den? Sånn hvordan det var å se den. Hvordan du reagerte. Når den kommer ut, hva er aldersgrensen osv??

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *