NOEN RARE FAKTA OM MEG

Categories Personlig

♥. Jeg får kjærlighetssorg av å høre på deppesanger, og da mener jeg skikkelig kjærlighetssorg. Jeg har ingen grunn til å få det, jeg bare føler så med de som synger disse sangene. Det er vel nesten alltid en historie bak en sangtekst, og det er akkurat det som gjør det så vakkert og.. trist? Mine favoritter nå er Sam Smith – Burning, 

♥. Det gjør meg skikkelig rastløs å tenke på at jeg har bodd i denne leiligheten i nesten et år. Jeg føler at det er på tide med noe nytt, og at det begynner å bli kjedelig å bo her. Jeg kunne lett tenkt meg å flyttet til Frogner. Ja, jeg vet selv hvor crazy dette er, jeg jobber med denne HVER DAG

♥. Jeg tåler svært dårlig å drikke musserende, da kan jeg bli ekstremt…sint og dramaqueen. Jeg har hørt at mange reagerer på denne måten av sprit, men jeg har ikke møtt noen som reagerer så sterkt på musserende som det jeg gjør. Faen som jeg skjemmes over mye av det jeg har gjort med cava innabords, det er nesten som at jeg blir et helt annet menneske. Det er en grunn til at jeg nesten har sluttet å drikke dette helt. 

♥. Jeg er veldig redd for å være alene, for da føler jeg meg automatisk ensom og venneløs. Jeg må alltid ha mennesker rundt meg, eller så kan jeg lett bli nedenfor. Denne helgen skal jeg være alene fra fredag til søndag, uten noen som helst planer. Jeg har ingen venninner å møte, og ingen å henge med. Oslo-livet utfordrer meg helt seriøst på veldig mange måter, noe jeg egentlig tror jeg har litt godt av. Det var en stor overgang å flytte fra alle vennene mine i Trondheim, og komme til Oslo der jeg nesten ikke kjenner noen. Tanken på å være alene kan fort få meg til å ligge i sengen å føle meg totalt mislykket. Jeg synes det er ganske merkelig, for jeg har så mange fantastiske mennesker i livet mitt. Likevel skal det bare en sånn dag til for at jeg føler meg dårlig. Jeg tror helt ærlig jeg bare er livredd for å være alene. Livredd.

♥. Jeg elsker å dra innom kondomeriet for å se hva de har av utvalg. Det høres jo kjempesært ut, men det er jo SÅ fascinerende å se hvor utrolig mye spesielt som lages og produseres. Sånn for eksempel en dildo på nesten en meter, HVEM BRUKER DET? Det kan jo ikke være et menneske på denne jord som kan bruke en så stor dildo? 

♥. Apropos kondomeriet, jeg kjøper meg noe nytt hver gang jeg er innom. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg kanskje har 8 vibratorer og bruker kanskje to stykker. Unødvendige penger? JEPP.

♥. Jeg har ikke vært helt hundre prosent singel siden jeg var 16 år gammel. Det har alltid vært en gutt i livet mitt på en eller annen måte, det er ganske sykt å tenke på.

♥. Jeg er ekstremt positivt av meg, og finner nesten alltid en løsning på alt. Det verste jeg vet er mennesker som alltid ser det negative, for hvorfor gjør dere det? Det er mye sannhet bak ordtaket “Alt løser seg til slutt” 🙂

♥ Både det verste og beste som kunne skje meg som 18-åring var å få 300.000 på kontoen. Jeg var ekstremt dårlig til å spare penger, og fikk derfor et ekstremt pengeforbruk som enda henger igjen den dag i dag. Jeg har heldigvis blitt mye flinkere til å spare, og er nå klar for å kjøpe meg min egen bolig etterhvert <3 yeeyy

12 kommentarer

12 thoughts on “NOEN RARE FAKTA OM MEG

  1. Føler med deg med å være alene, har akkurat flyttet til Oslo med kjæresten min, å kjenner ingen her! Så får hjemlengsel ganske ofte!

  2. Hadde du kjæreste eller var på dealern med noen da du var på utøya? Var han der og?
    Du får fullstendig lov til å ikke svare <3 men lov å spørre? Klem 🙂

  3. Hvis du ikke har vært 100%singel siden du var 16, hvordan har du fått til det? Og hvem var guttene?<3

  4. Det øverste bildet var skikkelig fint:)
    Jeg har en rabattkode i samarbeid med na-kd på bloggen min:) gjerne ta en titt😄

  5. Hvis du ikke vil vere aleine i helga da kan du jo ta deg en tur hjem i helgen å vere me familie og venner som du ikke ser så ofte❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *