UKENS SPØRSMÅL/ ABORT, SEXFORBUD OG KOLLEKTIV

Categories Personlig

Er det sånn at du aldri klarer å slå deg til ro, siden du ønsker å flytte hele tiden? Har du aldri følt deg hjemme et sted?
Det spørsmålet her fikk meg faktisk til å tenke, og svaret mitt er egentlig ganske skremmende. Det eneste stedet jeg har følt meg hjemme er Trondheim, men jeg kom til et punkt der jeg følte at det eneste rette var å flytte. Men ja, jeg sliter veldig med å slå meg til ro. Jeg tror nok jeg vet hvorfor, og det har selvfølgelig sammenheng med fortiden min.

Det er kanskje ikke så rart du ikke kan bli gravid når du har tatt abort med din eks tidligere?
Jeg vet ikke hvor dette kommer fra, men det stemmer så absolutt ikke. 

Er du ikke redd for at Morten vil gå lei av deg nå som dere ikke kan ha sex?
Om det skal så lite til for at han skulle blitt lei av meg, så hadde ikke jeg hatt noe ønske om å være sammen med han heller.

Hvordan føles det at Morten var sammen med en annen jente rett etter PH?
Jeg var med en annen gutt, så det er absolutt ikke noe jeg tenker på. Morten og jeg hadde ikke kontakt på dette tidspunktet. 

Om du ikke kunne fått barn, ville du adoptert da?
Absolutt. Jeg har vært inne på tanken mange ganger å adoptere både barn og hund. Jeg har veldig lyst å hjelpe noen som trenger det!

Har du lyst å gifte deg? Hvordan ser drømmebrylluppet ditt ut?
Ja, det har jeg. Alt jeg vet er at jeg skal ha en skikkelig prinsessekjole og at bryllupet mitt skal være på Maldivene. Jeg kan faktisk love her og nå at det er akkurat slik det kommer til å være, vent og se 😀

Hvor mye bruker du i måneden ca?
Veeeldig varierende, det er spørs om jeg reiser eller ikke. Er jeg ute å reiser kan jeg fort bruke en del penger, men er jeg bare hjemme tar jeg meg ut litt over 20.000 i lønn. 

Har ikke du vaginisme? Har ikke du sexforbud?
Denne kommentaren ble plutselig veldig morsom å svare på, for tidligere i dag fikk jeg tilsendt en jodel av en venninne av meg. Der vedkommende spurte om jeg ikke kunne holde styr på innleggene mine, for hvorfor tok jeg en graviditetstest når jeg hadde sexforbud? #Clickbait-dronning. Jeg fikk sexforbud for 11 dager siden, og som dere sikkert forstår uten at jeg trenger å gå inn på detaljer så har jeg hatt et aktivt sexliv før jeg fikk dette forbudet. Det er ikke slik at dagen etter du har sex så kan du kjøpe deg en graviditetstest som forteller deg om du er gravid eller ikke, bare litt informasjon siden det ikke virker som du visste dette. Jeg fikk anbefalt å ta testen når man forventet mensen, som var i går. Om dere fortsatt skulle lurer så holder jeg meg til forbudet mitt, så det er ingen fare for at jeg blir gravid med det første 😉

Hvor lenge har du sexforbud?
Det vet jeg faktisk ikke. Jeg regner med til hun er ferdig med behandlingen. 

Skulle ikke du reise til Los Angeles i februar?
Jo, det skulle jeg. Først trakk Andrea seg, så trakk Martine seg og nå trakk min beste venninne seg på grunn av noe med skolen. Jeg er ikke så tøff at jeg tør å reise ned alene, selv om jeg har kjempelyst 🙁 Om det er noen der ute som er over 21 år som har lyst til å reiser til L.A, ta kontakt på Facebook <3

Hva bruker du til å tegne på bryna?
Brynspennen fra Anastasia, den er SÅ bra. 

Hvor gammel er Celine? og hvor lenge har du hatt henne?
Hun er 7 år, herregud så fort tiden har gått 🙁 Jeg har hatt henne siden hun var en liten baby.. SE SÅ SØT HUN VAR SOM VALP.

Hvordan er det bo sammen med Andrea, Martine og litt Morten?
Det er kjempekoselig! Jeg trives godt i kollektivet mitt. Vi alle har så forskjellig liv og hverdag, så vi ser faktisk ikke hverandre så ofte. Vi er kun sammen på kveldene, så vi rekker ikke å gå lei av hverandre, hehe. 

Angrer du mye på valg du har tatt?
Jeg skal ikke si at jeg ikke angrer på noen av valgene jeg har tatt for det gjør jeg, MEN det er viktig å tenke på at alle valgene du har tatt har ført deg akkurat der du er i dag. Er ikke det den beste gaven så vet ikke jeg. Jeg kunne ikke byttet ut livet mitt med noe, selv om jeg gjerne skulle ønske at enkelte ting var annerledes. Det beste jeg kan gjøre nå er å prøve å rette opp i feilene jeg har gjort. 

Hvor høy er du?
Jeg er 172 cm

Hva synes du om de andre bloggerne som ligger på topplisten? Og hvilke av de som ligger på topplisten leser du?
En veldig fin gjeng. Nå har jeg ikke møtt alle da, så hvordan de er i “virkeligheten” er jo veldig vanskelig å si. Den eneste jeg leser fast er Martine sin blogg 🙂 Ellers titter jeg innom de andre når jeg føler for det. 

Hvordan er det å være sammen med Morten?
Det er fint, frustrerende, hyggelig, irriterende, fantastisk og slitsomt. Det er umulig å finne en man har det helt perfekt med, er det ikke? Jeg trives veldig godt i mitt forhold i alle fall, selv om det ikke alltid er rosenrødt 🙂

18 kommentarer

18 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL/ ABORT, SEXFORBUD OG KOLLEKTIV

  1. Hadde jeg ikke hatt to barn alene skulle jeg reist med deg👏 Du virker så trivelig at jeg ikke hadde hatt noen problemer med det😄 håper du finner noen å reise med❤

  2. Hvorfor har du sexforbud?? Har det skjedd noe? Og hvilken behandling snakker du om?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *