SEXYSHOOT ETTER KLOKKEN 24.00

Categories Ikke kategorisert

Som jeg fortalte dere i går så fant Andrea og jeg ut at vi skulle ta inspo bilder på Max. Det som er litt morsomt er at når jeg blir brisen/full føler jeg selv at jeg er sykt digg. Eller.. det er jo ikke slik at jeg går rundt å tenker at jeg er så forbanna digg, men jeg får mye mer selvtillit på bilder med litt promille i blodet. Jeg slipper meg på en måte mye mer løs, og kan fort prøve å spille sexy/digg på bilder. Disse bildene er et perfekt eksempel på Sofie+promille = sexygirl95. Hva synes dere? hehe. På det ene bildet ser det ut som jeg har et intenst moment med burgeren, du vet slik kliss klass du ser på film. Dette bildet kunne lett vært med på The Notebook, det eneste som mangler er Ryan Gosling da!

Disse bildene derimot viser hvor brisen jeg faktisk var, haha! Jeg må ærlig innrømme at jeg var flink til å skjule det på de første bildene, for dette er jo helt katastrofe. Det ser ut som at jeg har tatt noen sterke saker på bilde nummer en. Jaja, lenge leve sexygirl-pictures. Jeg tror nok ikke Andrea og jeg kommer til å gjøre dette igjen, for bildene ble ikke akkurat som vi hadde sett for oss. Det beste er nok å være edru når man skal ha en photoshoot. 

12 kommentarer

12 thoughts on “SEXYSHOOT ETTER KLOKKEN 24.00

  1. Har du og Morten slått opp? Ser han bare ikke like mye på snappen din mer❤️Elsker bloggen din btw💓

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *