UKENS SPØRSMÅL

Categories Personlig

Er det sant at du og Kevin hadde sex rett etter dere kom hjem fra Mexico? 
Nei, nei nei og nei, haha. Kevin og jeg har aldri hat sex. Det nærmeste vi kommer sex er “jeg har aldri” der Kevin måtte ta bodyshoots fra kroppen min, den scenen ble klipt vekk for å si det sånn. Jeg fikk skikkelig angst 🙂 🙂

Hva synes du om kvinner som sier at de ikke er feminist?
Spør du meg føler jeg at mange kanskje ser på det å være feminist som noe negativt, noe det absolutt ikke er. Jeg synes det er synd om jenter ikke er feminister, for det handler jo om å kjempe for like rettigheter mellom kvinner og menn, noe som er ekstremt viktig om spør du meg. Se hvor utrolig langt vi har kommet på å bruke stemmen vår, det er ikke sååå mange år siden kvinner var ganske undertrykt i samfunnet vårt. 

Hvor bor egentlig Morten?
Morten bor rett over gaten til Andrea og meg, sammen med tre andre gutter. 

Hva sa du på søknadsvideoen til PH?
Skal jeg være helt ærlig så husker jeg ikke, og det var egentlig ikke jeg som skrev søknaden min. Det var bestevenninnen min sitt forslag, så hun svarte vel egentlig på alle spørsmålene for meg. Vi har kjent hverandre i 9 år nå, så hun kjenner meg veldig godt. Noe bra måtte hun ha skrevet, siden jeg ble ringt et par måneder senere, WUHU. 

Har du sett Utøya filmen?
Ja, det har jeg. Jeg er veldig dårlig til å svare på dype og personlige kommentarer, spesielt angående dette teamet. Så beklager til alle dere som har skrevet til meg angående filmen som ikke har fått svar. Skal jeg være ærlig med dere så vet jeg bare ikke hva jeg skal svare, for det er vanskelig. Alt rundt dette er vanskelig, og det føles kanskje litt mer vanskelig nå som mange av dere har fått et lite innblikk av hvordan det var. Jeg fikk til og med en Snapchat i går fra en som beklagde seg for å ha ment at jeg brukte Utøya for klikk og penger, for etter denne personen hadde sett filmen kunne han faktisk ikke forstå hvordan jeg klarte å ha det så bra den dag i dag, og at jeg fortjente mer respekt enn hva jeg har fått tidligere. Slike meldinger betyr utrolig mye, og alle andre meldingene jeg har fått. Jeg leser hver eneste en og setter uendelig stor pris på det selv om jeg ikke svarer. Håper dere forstår <3

Om du kunne fått en ting gratis, hva ville det vært?
Lamborghini helt klart!

Er du imot muslimer?
Nei så absolutt ikke, hvorfor skulle jeg vært det?

Har du noen gang hatt seksuelle følelser for Kevin?
Hahah nei, det har jeg ikke. Kevin og jeg er bare venner <3 

Hva synes du om debatten på torsdag?
For å være helt ærlig så har jeg ganske delte meninger med den, og det var vanskelig å finne ut hvem man var enig med. Alle hadde jo gode poenger, men så var det en del av de jeg reagerte sterkt på. Jeg synes helt ærlig vi må chille litt, og det å skal ta noen for at de legger ut bilder av maten sin fra en restaurant er bare for drøyt. Skal vi skjerme ungdommen for absolutt alt som kan være vanskelig, hva skjer med de i fremtiden da? ALLE har kjent på press, fyfaen så mye press det var da jeg var ung. Som jeg har sagt før så føles det ut som at press har blitt en ny greie, som vi aldri har hørt om før. Press kommer dessverre alltid til å eksistere, men selvfølgelig kan man få gjort ting som kanskje gjør det bedre. MEN vi har langt viktigere problemer å bry oss om enn at bloggere og influencere ikke kan legge ut middagstallerkenen sin på sine sosiale medier. MEN jeg vet ikke, jeg føler at jeg er midt mellom alle. Noe er jeg enig i, mens andre ting er jeg uenig i. 

Har moren din noen gang kjeftet på deg for noe du har blogget om?
Nei, det har hun ikke. Jeg er jo “voksen” så jeg bestemmer jo selv hva jeg legger ut. 

Hvordan går det med deg?
Takk som spør <3 Det går helt ok med meg!

Hvor lenge skal Kevin være hos dere?
Han drar hjem imorgen :-(((( MEN Andrea, Martine og jeg skal snart til Stord for å besøke han!

Hvem var ditt første crush?
Du det husker jeg faktisk ikke, veldig godt spørsmål! Kanskje min første “kjæreste” som jeg var sammen med i tre dager, møtte han en gang på platekompaniet og kysset, HAHA. Så dumpet han meg over melding 🙁

Hva er det beste med å være en blogger?
Jobben min, jeg elsker den! Og alle fordelene man kan få ut av det, jeg føler meg ekstremt heldig.

Vil du bo med Morten?
Ikke akkurat nå nei, det er alt for tidlig. 

Er du og Soph venner igjen?
Ja, det er vi. 

Hvor mye silikon har du i hver pupp?
Siden jeg få dette spørsmålet hver eneste uke, velger jeg å ta det med enda engang. Hvor mye silikon jeg har velger jeg å holde hemmelig, for det er rett og slett en privatsak. Skal man operere så er det uansett opp til kirurgen å finne ut hvor mye du skal ha, for det er forskjellig fra person til person. Det er ikke slik at man kan komme “Sofie har så mye, det vil jeg også ha”. Han finner ut hva som passer til din kropp 🙂

Når begynner den nye sesongen av Paradise?
12. Mars, wuuhuuuu!!!

En bra og dårlig ting med Morten?
Morten kan være veldig morsom, det liker jeg! En dårlig ting må vel være at han tar seg selv veldig høytidelig noen ganger, haha. 

19 kommentarer

19 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Så Utøya-filmen i går og hjertepumpa gikk i ett hele tiden! De 72 minuttene skytingen foregikk var jo helt grusomt lenge. :'(
    Jeg begynte å gråte etterpå da jeg tenkte på at du gikk gjennom det der. Takk for at jeg får et innblikk livet ditt gjennom bloggen din som er etter min mening en av Norges beste.
    Du virker så sterk. Og du er tøff som tør å vise dine sårbare sider også. Og så reflektert at jeg i blant glemmer at du kun er 21. Hehe.
    Ha en herlig lørdag <3

  2. Likner “utløya” på d som egentlig skjedde? Var den skummel, skal se den imorgen å bare lurer på om jeg burde se den eller ikke❤️

  3. Hva syns du om at de har laget en film om 22. Juli? Jeg selv syns det er for tidlig. Jeg har sett den og jeg hadde ingen aning om at det var så ille! Har aldri sett en film som jeg aldri har villet snakke om. Du er så sterk og jeg beundrer deg så masse! Stå på, Sofie.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *