FYLLA HAR IKKE SKYLDA

Categories Personlig

I går var planen egentlig å bare ligge hjemme å slappe av, men jeg endte med å dra ut. Kevin har en dårlig innflytelse på meg uten at han vet det selv, for med engang han kommer begynner jeg plutselig å drikke igjen, hehe. Jeg har bestemt meg for å bare kose meg denne helgen, og legge bloggen litt til siden. Det er mye som har skjedd den siste tiden, og skal jeg være ærlig med dere så er jeg helt utslitt. Jeg føler til tider at jeg har mistet gnisten litt, så nå er det viktig å få den tilbake. Jeg tror det er viktig å huske å leve litt og være rundt vennen sine, og ikke bare bli for opptatt av denne bloggen. Jeg er bare så glad jeg har den muligheten jeg har, og for at jeg har så mange mennesker som trykker seg inn her hver enste dag. Jeg tror ikke du aner hvor mye jeg setter pris på DEG, tusen takk <3 

Isabelle kom hit etterhvert, og det endte med at vi tok oss en tur på Heidis. Av alle utestedene jeg har vært på i Oslo, så er helt klart Heidis min favoritt. Det er deilig at man bare kan være seg selv der, danse på bordene og høre på musikk som får alle i stemning. Martine og Therese kom også etterhvert, noe som selvfølgelig var veldig koselig. Isabelle og jeg gikk løs på den bildegreia de har på Heidis, og jeg må ærlig innrømme at jeg er ganske flau over noen av de bildene. Det verste var at vi var ganske edru, så hva jeg kan ikke skylle på fylla denne gangen, hehe.. Nå er vi på vei til Sverige, så vi snakkes senere i kveld <3 

8 kommentarer

8 thoughts on “FYLLA HAR IKKE SKYLDA

  1. Hei igjen Sofie! Glemmer å gå innom bloggene jeg liker hver dag, men pleier å få det til sånn en gang i uken. Så nettopp innlegget ditt med alle som hatet på rumpen. Jeg tenker veldig mye på idealrumpen, jeg føler at man MÅ ha stor og rund rumpe for å bli akseptert. Føler meg skikkelig dårlig. Hvordan kan en rumpe som ALLE har være så utrolig viktig? Det er så dumt at man skal bli presset til at den skal se stor ut. Jeg personlig synes ikke engang at Kim K sin ass er noe spesielt fin. Jeg synes din rumpe er bra. Det ser ut som en helt normal og sunn bakdel. Dumt at det blir sånn, håper du klarer å overse negative kommentarer om kroppen din for du er god nok. Dette er fortsatt favoritt bloggen min til tross for det negative inntrykket jeg fikk av deg. Leste det du skrev og jeg skal prøve å endre det synet til noe bra og se dine fine sider.

  2. Jeg syns at Hedis ser ut som en kjempe morsom plass og henge på! 😊 så tenker at dit skal jeg. Men er det en plass som alle kommer inn på eller «må» man ha kjennskap til en eller annen type kjendis? Virker litt sånn når jeg ser på snap at det henger så mange «kjendiser» der.
    Og sist; er heidis langt unna rockefeller? 👍🏻

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *