JEG LIKER IKKE Å KLINE

Categories Personlig

Det er lenge siden jeg har hatt et personlig innlegg på bloggen, så jeg bestemte meg for å dele et par hemmeligheter/ rare ting jeg gjør med dere. Jeg er jo egentlig veldig åpen av meg, men som alle andre er det alltid noe man holder igjen av forskjellige årsaker. Jeg liker slike innlegg godt selv, for jeg føler man blir kjent med bloggeren på en litt annen måte enn hva man vanligvis ville blitt. Here you go <3

♥ Dette tror jeg aldri at jeg har fortalt dere før, men grunnen til at jeg aldri har hatt sex med et totalt fremmed menneske er for at jeg er ekstremt usikker på meg selv når det kommer til sex. Det som gjør det hele litt merkelig er at jeg vil si at jeg har en selvtillit som er helt OK til vanlig. Jeg har null problem med å si at jeg er fornøyd med eget utseendet, og kan til tider også vise det. MEN når det kommer til sex så er det akkurat som at den usikre siden av meg kommer frem. Jeg føler meg så utrolig sårbar og…dum? Jeg klarer ikke å forklare det, men jeg er på en måte redd for å ha sex med mennesker jeg ikke føler meg helt trygge på. Jeg får faktisk helt vondt i meg av å skrive dette.. 

♥ Jeg klarer ikke å tisse uten å ha vasken på. Pappa var helt lik, så jeg vil nok tro at jeg ble veldig påvirket av han i barndommen min, haha. Han var så ekstrem at han satt på vaksen når jeg tisset, haha. Det er sykt irriterende at det er sånn, for jeg klarer helt seriøst ikke å få til å tisse uten at jeg hører vasken i bakgrunnen. Tvangstanke? jepp. 

♥ Jeg måtte spørre Morten om han kom på noe rart som jeg pleier å gjøre, og han bare ” DU MÅ TA MED DET DU ALLTID GJØR MED ANSIKTET DITT”. Av en eller annen merkelig grunn så biter jeg i underleppa når jeg skal konsentrere meg om noe. Dette er spesielt om jeg for eksempel skal flytte på en møbel eller rydde hjemme, da gjør jeg tydeligvis dette. Utrolig irriterende at han kommenterte det, for nå legger jeg merke til det hver gang det skjer, haha. 

♥ Jeg har en hemmelighet som jeg ikke har fortalt noen, det er INGEN som vet om denne. 

♥ Når vi først er inne på hemmeligheter, jeg SUGER til å holde ting hemmelig. Ikke andre sine hemmeligheter vel og merke, men mine egne. Skjer det for eksempel noe kjempekult i livet mitt som jeg egentlig ikke får lov til å fortelle til noen, så kan jeg love deg at det tar under to minutter før jeg har fortalt det. Andrea og jeg skal for eksempel gjøre noe skikkelig kult på mandag, som vi har klart å fortelle til absolutt alle. Buhu 🙁 Dere må vente til mandag da, haha! Eller rettere sagt, imorgen. 

♥ Jeg er livredd for alt som tar fra MEG kontrollen. Tannlege, lege og fly er noen av eksemplene. Skal noen gjøre noe med meg, og jeg ikke stoler helt på denne personen får jeg skikkelig panikk. Kontrollfreak much? hehe yess

♥ Jeg liker ikke å kline… hahaha hvor rart er ikke det? Jeg synes klining kun er noe man gjør når man har sex, for da er det liksom i en naturlig setting. Om dere forstår hva jeg mener? Jeg kunne aldri bare ha klint uten grunn, det er bare.. kleint?

17 kommentarer

17 thoughts on “JEG LIKER IKKE Å KLINE

  1. Hei, jeg kom akkurat hjem fra kino. Jeg så på utøya filmen. Jeg fikk skikkelig vondt inni meg fordi jeg tenkte på deg. Så utroooolig sterk person du er! Du er virkelig et forbilde og jeg har så utrolig mye respekt for deg!!

  2. Hvorfor i all verden er sex med fremmede på lista? Er det normalt i din rosa elefant verden kansje?

  3. Er helt enig. Spesielt om den kline griea. Det er sikkelig kleint og det blir lisom sån an man er usikker på hva den andre tenker når man gjør det også

  4. Dette er et spørsmål til ukens spørsmål som jeg håper du svarer på.
    -Har du noen gang vært på Utøya etter ulykken?

  5. Liker ikke kline? Helt normalt i forhold haha. Garantert bare du i verden som mener noe slikt er kleint. stakkars stakkars morgen som må overleve med deg

  6. Min mann og jeg har vært sammen i 19 år, og vi kliner hver dag. På butikken, på restaurant, hjemme. Vi får ikke nok av hverandre! Vi vet vi er heldige! Han har hele mitt ❤️. Datteren vår er så vant med dette, hun synes bare det er kos. Lykke til med forholdet deres. Det behøver ikke være slik for å ha det bra, men han er serr dritkjekk, det synes jeg enda. Er stolte av hverandre når vi går ut og får oppmerksomhet, men det har aldri fristet å gå over streken.

  7. Det du skriver om sex med fremmede er nok heelt normalt. Er sånn selv og når du tenker over det er det jo ikke så rart heller.. Sex er jo det mest intime og for mange sårbare man kan gjøre.. Man er jo helt blottlagt, bokstavelig talt. Og da vil man gjerne være helt trygg på den personen man deler dette med. Men vi er alle forskjellige og føler forskjellig rundt dette <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *